Terug naar resultaten
Schrijf een review
Alrijne Ziekenhuis
Alrijne Ziekenhuis uit Leiderdorp helpt jou met het bereiken van een gezond gewicht. Alrijne Ziekenhuis is een praktijk die professionele begeleiding biedt bij geselecteerde afvalmethodieken.
Focus
Begeleiding naar een gezond gewicht bij medische klachten
Begeleiding van gezonde mensen met gewichtsproblemen
Voeding & Diëtetiek
Geassocieerd met
Alrijne Ziekenhuis Reviews
3.5
293 beoordelingen
Als je doodziek ben na een operatie en je in paniek belt omdat de pijn ondraaglijk is. Je krijgt een bel afspraak over 2,5uur en wordt na 3,5uur gebeld.
Als je dan moet langskomen en je heb jezelf naar het ziekenhuis gesleept mag je nog eens rustig een uur in de wachtkamer zitten.
Het is tragisch en pijnlijk hier geholpen te moeten worden.
Als je geholpen w...
Meer weergeven »
Als je doodziek ben na een operatie en je in paniek belt omdat de pijn ondraaglijk is. Je krijgt een bel afspraak over 2,5uur en wordt na 3,5uur gebeld.
Als je dan moet langskomen en je heb jezelf naar het ziekenhuis gesleept mag je nog eens rustig een uur in de wachtkamer zitten.
Het is tragisch en pijnlijk hier geholpen te moeten worden.
Als je geholpen wordt is het wel goed. Minder weergeven »
Als je dan moet langskomen en je heb jezelf naar het ziekenhuis gesleept mag je nog eens rustig een uur in de wachtkamer zitten.
Het is tragisch en pijnlijk hier geholpen te moeten worden.
Als je geholpen wordt is het wel goed. Minder weergeven »
ik ben de Mol
15 maart 2024 14:02
Artsen zijn ongelofelijk Amateur ,
Beter in Gamma gaan werken
Erg amateur 21 dagen in ziekenhuis liggen met gebroken ribben iedere dag verkeerd diagnose na dat ik bos was met andere ziekenhuis overlegden en moet spoedig naar andere ziekenhuis.
Drama artsen niet goed opgeleid, geen verstand
Ik ben bijna dood van deze Artsen .
Die 1 ⭐️ voor verpleegkundige...
Meer weergeven »
Artsen zijn ongelofelijk Amateur ,
Beter in Gamma gaan werken
Erg amateur 21 dagen in ziekenhuis liggen met gebroken ribben iedere dag verkeerd diagnose na dat ik bos was met andere ziekenhuis overlegden en moet spoedig naar andere ziekenhuis.
Drama artsen niet goed opgeleid, geen verstand
Ik ben bijna dood van deze Artsen .
Die 1 ⭐️ voor verpleegkundige van het ziekenhuis ze zijn toppertjes.
Artsen moeten opnieuw opleiding doen. Minder weergeven »
Beter in Gamma gaan werken
Erg amateur 21 dagen in ziekenhuis liggen met gebroken ribben iedere dag verkeerd diagnose na dat ik bos was met andere ziekenhuis overlegden en moet spoedig naar andere ziekenhuis.
Drama artsen niet goed opgeleid, geen verstand
Ik ben bijna dood van deze Artsen .
Die 1 ⭐️ voor verpleegkundige van het ziekenhuis ze zijn toppertjes.
Artsen moeten opnieuw opleiding doen. Minder weergeven »
Mani Nano
15 maart 2024 12:12
Ik heb hier 2 operaties ondergaan i.v.m vaatlijden in mijn benen. Ik heb mijn verblijf hier als 'prettig' ervaren. Het personeel is vriendelijk, betrokken en geduldig. Gaat dan alles goed?: nee, maar volmaakt krijg je het nergens. Er wordt alles aan gedaan om een verblijf hier zo aangenaam mogelijk te maken.
Wim Hellenthal
10 maart 2024 11:11
Leg mensen op bed met rug letsel! Mijn moeder heeft op de seh op een stoel gezeten . Urenlang! Schandalig dit , ze is kapot. Jullie moeten je rot schamen
S
17 februari 2024 19:07
Afgelopen zondag grote problemen, ben nog steeds in ziekenhuis. Wat een hele goede mensen dokter artsen zuster je eten! Mensen die je heel veel helpen en alles voor je doen! Dames en heren een 10 en dank dat jullie me helpen!!!!!
Remko Smit
6 december 2023 12:12
Het ziekenhuis en personeel niets over te klagen maar de apotheek dat is een gebed zonder eind wat een slechte organisatie er zitten tientallen mensen te wachten en er zijn maar 3 balies open en ben je aan de beurt duurt het nog een kwartier
Kitty Hoek
5 december 2023 14:02
Verkeerde diagnoses. De verpleegster brengt de verhalen van de patiënt over aan de verborgen dokter, die gelooft dat hij een koning is. Verstopt, ik weet niet waar. U kunt hem niet met eigen ogen zien en met hem praten over de toestand van uw patiënt. Vervolgens moet de patiënt naar huis omdat de arts de oorzaak van de pijn niet kent na dagen en uren Lan...
Meer weergeven »
Verkeerde diagnoses. De verpleegster brengt de verhalen van de patiënt over aan de verborgen dokter, die gelooft dat hij een koning is. Verstopt, ik weet niet waar. U kunt hem niet met eigen ogen zien en met hem praten over de toestand van uw patiënt. Vervolgens moet de patiënt naar huis omdat de arts de oorzaak van de pijn niet kent na dagen en uren Lang. Zo was onze VRESELIJKE ervaring.
Nu zal het antwoordapparaat mijn mening beantwoorden, zodat ik een klacht kan indienen bij het ziekenhuis. De klacht duurt maanden en daarna zonder oplossing! Minder weergeven »
Nu zal het antwoordapparaat mijn mening beantwoorden, zodat ik een klacht kan indienen bij het ziekenhuis. De klacht duurt maanden en daarna zonder oplossing! Minder weergeven »
Nagit Yousef
6 oktober 2023 20:08
De wachtlijst voor mensen die niet verzekerd zijn bij welzijn en zorg wordt geschrapt vanaf oktober 2023. In welk land leven we. Schandalig. Overstappen van zorgverzekering kan niet midden in het jaar. Anders zou ik dat dus doen. Te zot voor woorden. Sta al ruim 7 maanden op wachtlijst voor een tweede operatie, eerste is niet helemaal goed gegaan.... ik ben...
Meer weergeven »
De wachtlijst voor mensen die niet verzekerd zijn bij welzijn en zorg wordt geschrapt vanaf oktober 2023. In welk land leven we. Schandalig. Overstappen van zorgverzekering kan niet midden in het jaar. Anders zou ik dat dus doen. Te zot voor woorden. Sta al ruim 7 maanden op wachtlijst voor een tweede operatie, eerste is niet helemaal goed gegaan.... ik ben 78, hoe lang moet ik nog lijden.
Minder weergeven »
Ruud Snoek
10 augustus 2023 14:02
Op 22 maart kwam ik via de spoedingang het ziekenhuis binnen. Ze probeerden de katheterprocedure omdat mijn urinewegen verstopt waren. De verpleegster kon niet. De uroloog kon het ook niet. Het bloeden begon. Ze gaven het op en vertrokken. Ze maakten een gat in mijn lichaam om de opgehoopte urine in mijn lichaam af te voeren. uiteindelijk liep de urine leeg....
Meer weergeven »
Op 22 maart kwam ik via de spoedingang het ziekenhuis binnen. Ze probeerden de katheterprocedure omdat mijn urinewegen verstopt waren. De verpleegster kon niet. De uroloog kon het ook niet. Het bloeden begon. Ze gaven het op en vertrokken. Ze maakten een gat in mijn lichaam om de opgehoopte urine in mijn lichaam af te voeren. uiteindelijk liep de urine leeg. Ik kreeg toen te horen dat ik naar huis mocht. Ik kon niets zeggen en we gingen naar huis. Sinds die dag zijn er 32 dagen verstreken. Ik wacht nog steeds op een röntgenafspraak thuis. Ik heb een gat in mijn lichaam en dit is hoe urine wordt afgevoerd. Radiologie heeft een röntgenafspraak gemaakt voor 22 mei. De bijeenkomst vindt plaats op 24 mei. Ik weet niet hoeveel weken moet ik wachten op de volgende operatie, ik belde de urologie en vroeg het. De secretaresse zei dat het voor mij heel normaal is om thuis zo te wachten!!. Dit personeel gaf helemaal niets om mijn situatie. Zij zei dat ze het erg druk hadden. Ik hoop dat zij zoiets zelf niet meemaakt. Het gebouw en de inrichting van het ziekenhuis is prachtig. De kwaliteit van de dienstverlening en zorg aan de patiënt is erg laag.
Minder weergeven »
dogan conker
6 augustus 2023 06:06
Ben hier op de SEH binnengebracht. Het wachten op een echo en het zien van een arts duurde net iets te lang waardoor ik als patiënt toch wat ongeduldig werd.
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpza...
Meer weergeven »
Ben hier op de SEH binnengebracht. Het wachten op een echo en het zien van een arts duurde net iets te lang waardoor ik als patiënt toch wat ongeduldig werd.
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpzaam en klantvriendelijk.
Op de kamer lagen 3 andere patiënten.
Zonde van het lange wachten bij binnenkomst op de SEH. Verdere ervaring met personeel en andere afdeling was top. Alrijne heeft een goede indruk op mij als patiënt achtergelaten. Minder weergeven »
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpzaam en klantvriendelijk.
Op de kamer lagen 3 andere patiënten.
Zonde van het lange wachten bij binnenkomst op de SEH. Verdere ervaring met personeel en andere afdeling was top. Alrijne heeft een goede indruk op mij als patiënt achtergelaten. Minder weergeven »
De Objectieve Reviewer.
20 juni 2023 06:06
Ben hier op de SEH binnengebracht. Het wachten op een echo en het zien van een arts duurde net iets te lang waardoor ik als patiënt toch wat ongeduldig werd.
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpza...
Meer weergeven »
Ben hier op de SEH binnengebracht. Het wachten op een echo en het zien van een arts duurde net iets te lang waardoor ik als patiënt toch wat ongeduldig werd.
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpzaam en klantvriendelijk.
Op de kamer lagen 3 andere patiënten.
Zonde van het lange wachten bij binnenkomst op de SEH. Verdere ervaring met personeel en andere afdeling was top. Alrijne heeft een goede indruk op mij als patiënt achtergelaten. Minder weergeven »
Na 5 uur wachten op de SEH dan toch naar de afdeling chirurgie gebracht in afwachting van een operatie.
Personeel van de afdeling chirurgie was geweldig vriendelijk en niks was te veel. Uiterst behulpzaam en klantvriendelijk.
Op de kamer lagen 3 andere patiënten.
Zonde van het lange wachten bij binnenkomst op de SEH. Verdere ervaring met personeel en andere afdeling was top. Alrijne heeft een goede indruk op mij als patiënt achtergelaten. Minder weergeven »
Objectieve reviewer: Ralph
20 juni 2023 06:06
Tsja, eigenlijk moet je voorzichtig zijn met een negatieve beoordeling van een ziekenhuis vlak om de hoek, zo voelt dat tenminste voor me, zo´n plek kan tenslotte levensreddend zijn. Ik heb er ook lang over nagedacht hoe je nu over een ziekenhuis een goed review zou moeten schrijven: mag je bv de artsen verbonden aan dat ziekenhuis wel in je beoordeling meen...
Meer weergeven »
Tsja, eigenlijk moet je voorzichtig zijn met een negatieve beoordeling van een ziekenhuis vlak om de hoek, zo voelt dat tenminste voor me, zo´n plek kan tenslotte levensreddend zijn. Ik heb er ook lang over nagedacht hoe je nu over een ziekenhuis een goed review zou moeten schrijven: mag je bv de artsen verbonden aan dat ziekenhuis wel in je beoordeling meenemen? Uiteindelijk vond ik van wel; die artsen zijn daar tenslotte in dienst.
Ten eerste vind ik de hygiëne in het ziekenhuis niet perfect op orde; dit probleem dateert al uit de tijd dat het ziekenhuis nog ´Elisabeth´ heette, een veel mooiere naam trouwens dan ´Rijnland´, een naam die van de tekentafel (lees krukkenpersoneel met een ligstoelsalaris) komt. Wat bij bezoekjes aan het ziekenhuis opvalt is dat de wachttijden er extreem lang zijn, zeker in vergelijking met het L.U.M.C (dat is het voormalige AZL, óók een veel toepasselijker naam trouwens). Ook dat probleem van die hygiëne speelt al jaren en verbetert maar niet. De Apotheek steekt trouwens iedereen naar de kroon daarin, die zou ik zéker links (of rechts vanuit het westen komend) laten liggen. En dan die artsen, tja... Ik werd er 15 jaar geleden aan mijn knie geopereerd, een simpele ingreep was het, een eenvoudige kijkoperatie, echter, ik heb nooit meer goed kunnen lopen en raakte eigenlijk ´alles kwijt´ door die misser. Onze maatschappij is de afgelopen decennia natuurlijk steeds meer opgeschoven naar weerbare burgers die onomstotelijk nu de spil van de samenleving zijn. Zij houden de economie draaiend en het is heden ten dage een vanzelfsprekendheid in de samenleving geworden dat je dan daar op inzet. Dom natuurlijk maar een realiteit. Terug naar het ziekenhuis, ik kwam enkele malen terug in het Rijnland maar men wist ´het euvel van mijn knie´ niet meer te repareren. De voorlaatste keer was het een dame die toen ze bemerkte dat ik (begrijpelijkerwijs) wat terughoudend was om meteen nóg een operatie te ondergaan, subiet opstond en me echt binnen letterlijk enkele seconden alweer naar de uitgang begeleidde, wat een afgang voor een arts was dat zeg, Aan mij viel niets meer te verdienen, dat voelde je, onbetwistbaar. De laatste keer, nog niet zo lang terug was het een wat jongere man die me ´hielp´... Vriendelijk was hij wel maar daar hield het wel mee op. Hij stelde me een vraag en ik antwoorde zo precies en consciëntieus mogelijk maar hij luisterde niet tijdens het tikken. Tikken gebeurt tegenwoordig tíjdens het vertellen over je klachten en dat kan natuurlijk niet maar dat is een geldkwestie. Een quotum moet links- of rechtsom gehaald worden waarbij je als werknemer en arts probeert om flitsendsnel tot de kern van het probleem van een patiënt te komen. ´Vriendelijk en flitsendsnel´ zijn geen boezemvrienden, daar kom je als patiënt achter wanneer er, net nadat je verteld hebt dat je al 2x eerder terug geweest bent, de vraag gesteld hoort worden of?... ja inderdaad...´of je ooit nog wel eens eerder terug geweest bent´... Hopeloos dus.
Oh ja, het begint al bij de patiëntenregistratie; let vooral op de oogopslag en de lichaamstaal van de dame die een aantal controlevragen stelt voor binnenkomst. Niet vaak daarvoor zag ik een werknemer zo haar afschuw over haar contact met binnentredende patiënten (proberen te) onderdrukken, dan die dame in kwestie. Je vraagt je dan toch af of de directeur (sorry ´manager´ natuurlijk...) nooit eens een rondje door zijn ´paleis´ loopt. Wanneer ik het al zo duidelijk zie... Oh ja, voor de duidelijkheid en om misverstanden over uw luistercapaciteiten te voorkomen: beste marketing en publiciteitswerknemer, ontslaat u mij alstublieft van de plicht tot het lezen van het apparatsjik achtige riedeltje dat ik in de reviews hieronder steeds maar lees over ´wenden tot´ en ´de klachtenfunctionaris´.... alstublieft? Minder weergeven »
Ten eerste vind ik de hygiëne in het ziekenhuis niet perfect op orde; dit probleem dateert al uit de tijd dat het ziekenhuis nog ´Elisabeth´ heette, een veel mooiere naam trouwens dan ´Rijnland´, een naam die van de tekentafel (lees krukkenpersoneel met een ligstoelsalaris) komt. Wat bij bezoekjes aan het ziekenhuis opvalt is dat de wachttijden er extreem lang zijn, zeker in vergelijking met het L.U.M.C (dat is het voormalige AZL, óók een veel toepasselijker naam trouwens). Ook dat probleem van die hygiëne speelt al jaren en verbetert maar niet. De Apotheek steekt trouwens iedereen naar de kroon daarin, die zou ik zéker links (of rechts vanuit het westen komend) laten liggen. En dan die artsen, tja... Ik werd er 15 jaar geleden aan mijn knie geopereerd, een simpele ingreep was het, een eenvoudige kijkoperatie, echter, ik heb nooit meer goed kunnen lopen en raakte eigenlijk ´alles kwijt´ door die misser. Onze maatschappij is de afgelopen decennia natuurlijk steeds meer opgeschoven naar weerbare burgers die onomstotelijk nu de spil van de samenleving zijn. Zij houden de economie draaiend en het is heden ten dage een vanzelfsprekendheid in de samenleving geworden dat je dan daar op inzet. Dom natuurlijk maar een realiteit. Terug naar het ziekenhuis, ik kwam enkele malen terug in het Rijnland maar men wist ´het euvel van mijn knie´ niet meer te repareren. De voorlaatste keer was het een dame die toen ze bemerkte dat ik (begrijpelijkerwijs) wat terughoudend was om meteen nóg een operatie te ondergaan, subiet opstond en me echt binnen letterlijk enkele seconden alweer naar de uitgang begeleidde, wat een afgang voor een arts was dat zeg, Aan mij viel niets meer te verdienen, dat voelde je, onbetwistbaar. De laatste keer, nog niet zo lang terug was het een wat jongere man die me ´hielp´... Vriendelijk was hij wel maar daar hield het wel mee op. Hij stelde me een vraag en ik antwoorde zo precies en consciëntieus mogelijk maar hij luisterde niet tijdens het tikken. Tikken gebeurt tegenwoordig tíjdens het vertellen over je klachten en dat kan natuurlijk niet maar dat is een geldkwestie. Een quotum moet links- of rechtsom gehaald worden waarbij je als werknemer en arts probeert om flitsendsnel tot de kern van het probleem van een patiënt te komen. ´Vriendelijk en flitsendsnel´ zijn geen boezemvrienden, daar kom je als patiënt achter wanneer er, net nadat je verteld hebt dat je al 2x eerder terug geweest bent, de vraag gesteld hoort worden of?... ja inderdaad...´of je ooit nog wel eens eerder terug geweest bent´... Hopeloos dus.
Oh ja, het begint al bij de patiëntenregistratie; let vooral op de oogopslag en de lichaamstaal van de dame die een aantal controlevragen stelt voor binnenkomst. Niet vaak daarvoor zag ik een werknemer zo haar afschuw over haar contact met binnentredende patiënten (proberen te) onderdrukken, dan die dame in kwestie. Je vraagt je dan toch af of de directeur (sorry ´manager´ natuurlijk...) nooit eens een rondje door zijn ´paleis´ loopt. Wanneer ik het al zo duidelijk zie... Oh ja, voor de duidelijkheid en om misverstanden over uw luistercapaciteiten te voorkomen: beste marketing en publiciteitswerknemer, ontslaat u mij alstublieft van de plicht tot het lezen van het apparatsjik achtige riedeltje dat ik in de reviews hieronder steeds maar lees over ´wenden tot´ en ´de klachtenfunctionaris´.... alstublieft? Minder weergeven »
Niehland Reil
15 juni 2023 12:12
Geweldig ziekenhuis en de personeel ook ik ben eind februari geopereerd, en een nachtje mocht blijven, ik werd heel goed verzorgd.
Enige minpunt was de Apotheek in het ziekenhuis dat is helemaal niks, we moesten heel lang wachten om de medicijnen te halen ,na een operatie wil je graag naar huis en niet 20 min. Je medicijnen wachten...
Enige minpunt was de Apotheek in het ziekenhuis dat is helemaal niks, we moesten heel lang wachten om de medicijnen te halen ,na een operatie wil je graag naar huis en niet 20 min. Je medicijnen wachten...
G Zuydrdijn
24 mei 2023 20:08
Wees voorbereid op de dood wanneer je hier wordt behandeld. We hebben heel slecht ervaring met artsen en zorgpersoneel gehad. Er is geen communicatie, de infuus van mijn vader is twee keer losgegaan, omdat ze de dopje niet vast hebben gemaakt. Hij had veel bloed verloren en ze hebben niets hiervoor gedaan, ten minste geen excuses aangeboden!!! De enige ding...
Meer weergeven »
Wees voorbereid op de dood wanneer je hier wordt behandeld. We hebben heel slecht ervaring met artsen en zorgpersoneel gehad. Er is geen communicatie, de infuus van mijn vader is twee keer losgegaan, omdat ze de dopje niet vast hebben gemaakt. Hij had veel bloed verloren en ze hebben niets hiervoor gedaan, ten minste geen excuses aangeboden!!! De enige ding ze willen heel snel van je af!!
Minder weergeven »
Ninas hani
7 mei 2023 20:08
Drie weken geleden bevallen in het Alrijne ziekenhuis, helaas had onze zoon complicaties. Uiteindelijk 5 dagen moeten blijven. Wij zijn ontzettend dankbaar voor de goede zorg en niet alleen voor onze zoon maar ook voor ons. Iedereen was zo ontzettend lief en zorgzaam. We hebben onwijs veel aan jullie gehad.
Nogmaals bedankt lieve verpleegsters en verloskundi...
Meer weergeven »
Drie weken geleden bevallen in het Alrijne ziekenhuis, helaas had onze zoon complicaties. Uiteindelijk 5 dagen moeten blijven. Wij zijn ontzettend dankbaar voor de goede zorg en niet alleen voor onze zoon maar ook voor ons. Iedereen was zo ontzettend lief en zorgzaam. We hebben onwijs veel aan jullie gehad.
Nogmaals bedankt lieve verpleegsters en verloskundigen. Wij zijn jullie ontzettend dankbaar! Liefs, ouders van Dane Joe. Minder weergeven »
Nogmaals bedankt lieve verpleegsters en verloskundigen. Wij zijn jullie ontzettend dankbaar! Liefs, ouders van Dane Joe. Minder weergeven »
Charelle Leonne
5 april 2023 07:07
Most bad hospital ever. Today my 3 year old son was kicked out from there by some nurse that not liked it when i asked her to be a bit more flexibel. Dept. 570 child and youth. Blond woman..be carefull!
Meest slechte ziekenhuis ooit. Vandaag zijn wij met ons zieke 3 jaar oude kind het ziekenhuis uit gegooit omdat een verpleegster het niet aankon dat er wat...
Meer weergeven »
Most bad hospital ever. Today my 3 year old son was kicked out from there by some nurse that not liked it when i asked her to be a bit more flexibel. Dept. 570 child and youth. Blond woman..be carefull!
Meest slechte ziekenhuis ooit. Vandaag zijn wij met ons zieke 3 jaar oude kind het ziekenhuis uit gegooit omdat een verpleegster het niet aankon dat er wat kritiek op haar word geuit en ze volledig door het lint ging. Wat een gekken daar! Afdeling 570, kind en jeugd. Blonde vrouw die haar naam niet wilde geven maar beweerde de baas te zijn. Minder weergeven »
Meest slechte ziekenhuis ooit. Vandaag zijn wij met ons zieke 3 jaar oude kind het ziekenhuis uit gegooit omdat een verpleegster het niet aankon dat er wat kritiek op haar word geuit en ze volledig door het lint ging. Wat een gekken daar! Afdeling 570, kind en jeugd. Blonde vrouw die haar naam niet wilde geven maar beweerde de baas te zijn. Minder weergeven »
ramiro470
28 maart 2023 22:10
Het is ondraaglijk om te zien dat dit ziekenhuis geen enkel belang hecht aan ouderen en hun reden om hier te zijn. Ze geven zonder scrupules morfine aan patiënten en stoppen zonder pardon met het geven van voedsel en drinken. Het lijkt erop dat sinds de uitbraak van Corona de artsen brutaal zijn geworden en nu het laatste woord hebben. Helaas zijn inmiddels...
Meer weergeven »
Het is ondraaglijk om te zien dat dit ziekenhuis geen enkel belang hecht aan ouderen en hun reden om hier te zijn. Ze geven zonder scrupules morfine aan patiënten en stoppen zonder pardon met het geven van voedsel en drinken. Het lijkt erop dat sinds de uitbraak van Corona de artsen brutaal zijn geworden en nu het laatste woord hebben. Helaas zijn inmiddels drie van onze familieleden hier overleden. Onlangs is ons familielid overleden tijdens een liesbreukoperatie. Ze gebruikte bloedverdunners voor haar hartklepoperatie en er werd een bloedvat gesneden tijdens de operatie, maar ze werd zonder enige controle naar huis gestuurd en mocht daar doodleuk sterven. Iedereen die dit ziekenhuis binnenstapt, lijdt onder de trage en onjuiste handelingen van het personeel en sterft uiteindelijk in pijn en verdriet. Wees voorbereid op de dood wanneer je hier wordt behandeld. Ze proberen hun best te doen, maar ze zijn zo gierig met het geven van een MRI-scan om te weten wat er precies aan de hand is. Ook zijn ze ongelooflijk onprofessioneel en terughoudend met opereren, zelfs wanneer er snel moet worden gehandeld. In het geval van ons familielid hebben ze pas na vijf dagen een inwendige bloeding ontdekt en geopereerd, maar op dat moment was het al te laat. De operatie die ze uitvoerden was een liesbreukoperatie, maar door deze relatief eenvoudige ingreep heeft ons familielid het niet overleefd. Ik smeek je om goed na te denken voordat je ervoor kiest om in dit ziekenhuis behandeld te worden.
Minder weergeven »
abdigani duale
28 maart 2023 09:09
Geweldig ziekenhuis!
Ik ben al meerdere keren in dit ziekenhuis geweest; bij diverse poli’s en voor (dag)opnames.
Personeel is zeer vriendelijk, stuk voor stuk kundige mensen. Hebben aandacht voor de patiënt en hart voor de zorg en voor de zaak. Je bent hier absoluut geen nummer.
Het eten is er goed en er is voor een ieder wat wils. Omgeving is schoon en...
Meer weergeven »
Geweldig ziekenhuis!
Ik ben al meerdere keren in dit ziekenhuis geweest; bij diverse poli’s en voor (dag)opnames.
Personeel is zeer vriendelijk, stuk voor stuk kundige mensen. Hebben aandacht voor de patiënt en hart voor de zorg en voor de zaak. Je bent hier absoluut geen nummer.
Het eten is er goed en er is voor een ieder wat wils. Omgeving is schoon en ziet er opgeruimd en overzichtelijk uit. Minder weergeven »
Ik ben al meerdere keren in dit ziekenhuis geweest; bij diverse poli’s en voor (dag)opnames.
Personeel is zeer vriendelijk, stuk voor stuk kundige mensen. Hebben aandacht voor de patiënt en hart voor de zorg en voor de zaak. Je bent hier absoluut geen nummer.
Het eten is er goed en er is voor een ieder wat wils. Omgeving is schoon en ziet er opgeruimd en overzichtelijk uit. Minder weergeven »
YEAHE1
22 december 2022 20:08
Best wel een mooi ziekenhuis nu het verbouwd is. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit van de zorg. Wel mooi dat je nadat je afspraak door AR gecanceld werd, op zaterdag toch terecht kan op Radiologie. Super aardige medewerker.
Peter T.
5 februari 2022 15:03
Heb je een vraag of is er iets niet juist?
Neem contact op
Hulpbijafvallen.nl