Terug naar resultaten
Health Risc Control locatie Gezondheidscentrum Ommoord

Health Risc Control locatie Gezondheidscentrum Ommoord

Health Risc Control locatie Gezondheidscentrum Ommoord uit Rotterdam biedt professionele hulp bij afvallen volgens erkende methodieken. Health Risc Control locatie Gezondheidscentrum Ommoord helpt jou met het bereiken van een gezond streefgewicht.

Focus

GLI-programma Samen Sportief in Beweging
Voeding en beweging

Health Risc Control locatie Gezondheidscentrum Ommoord Reviews

3.7
86 beoordelingen
Ik ben diabetes ik had het erg benauwd ik hen aantal nachten in vrieskou buitenvgestaan omdat gewoon geen lucht kreeg. Uiteindelijk kon op de afspraak gekomen zat 40 min is wkamer. Ben 2 min binnen geweest een knipperdtje op mijn vinger ff naar longen geluisterd. Ik had genoeg lucht (niet dus) ik had ontstokken luchtpijp zei die was geen medicijn voor ik moe... Meer weergeven »
Ik ben diabetes ik had het erg benauwd ik hen aantal nachten in vrieskou buitenvgestaan omdat gewoon geen lucht kreeg. Uiteindelijk kon op de afspraak gekomen zat 40 min is wkamer. Ben 2 min binnen geweest een knipperdtje op mijn vinger ff naar longen geluisterd. Ik had genoeg lucht (niet dus) ik had ontstokken luchtpijp zei die was geen medicijn voor ik moest uit ziekten. Ik heb nog weken last gehad Hoesten ik stikte snacht dat mijn man mijn omhoog moest trekken omdat geen lucht kreeg. Maar heb naar dokter geluisterd . Mijn vorige huisarts was veel zuiniger op mijn wandt wist dat bij mijn alles gauw en erg ontsteekt . Maar bij hun was het gewoon even uitzieken. En ik heb mijn huiswerk ook gedaan bij ontstokken luchtpijp en zekker bij diabetes 1 hoorde sowieso behandeld te worden met antobotica..ik ga niet eens meer naar de huisarts omdat er toch niet geluisterd word.naar mijn.
Wat ook vertelden En had geen lucht bijna. Hoe kan men dat zeggen met een knijpetje om mijn vinger dat ik voldoende lucht kreeg. En ik heb al paniek aanvallen zodra mij neus verstopt zit. Nu dit was in mijn borstholte iieder hap lucht edere kerr hoest liep rgewoon ood paars asn maar had genoeg lucht volgens de huisarts mijn helegezin viel styl achterover dat niet geholpen werd had een puffen en antibotica moeten krijgen .
Hun wisten dat alleen op galerij stond in vrieskou met pyama en dekentje om om wat lucht te krijgen. ik was gewoon bang.maar na 3 maanden voelden ik mijn
pas weer wat beter. Eten kon bijna niet alles wat door mijn keel geen stikte ik bijna in. Als ik kon ging naar oude huisarts terug op r dam zuid die er wel altijd voor me was. Maar woon nu in ommoord.. 5 jaar hier een arts gevonden. Zou gniet auw weer ander weten die beter is wandt alles zit vol hier en wil een die dicht bij is omdat ook neuropathie heb Minder weergeven »
Gerda De pan
17 maart 2024 01:01
Slecht als ik een een met mij dokter een afspraak wil wordt er door de assistente gezegt dat het niet nodig is want ze weet al wat het is of het is volgens de assistente niet genoodzaak als ik bel voor een afspraak met mijn dokter wil ik gewoon komen en niet dat de assistente dat bepaald heb het nu meerdere keren gehad
quincy maduro
6 maart 2024 09:09
Hier was ik met mijn schoonmoeder en trof daar een jonge, maar ervaren, huisarts. Ze luisterde goed en vroeg ook goed door. Empatisch en toegankelijk. Een enorm contrast met de arrogante en zelfingenomen huisarts die er 20 jaar eerder zat. Ook de baliemedewerkers waren vriendelijk. Mijn gevoel bij deze prakijk is 100% bijgesteld. De wachtijd in de wat oude,... Meer weergeven »
Hier was ik met mijn schoonmoeder en trof daar een jonge, maar ervaren, huisarts. Ze luisterde goed en vroeg ook goed door. Empatisch en toegankelijk. Een enorm contrast met de arrogante en zelfingenomen huisarts die er 20 jaar eerder zat. Ook de baliemedewerkers waren vriendelijk. Mijn gevoel bij deze prakijk is 100% bijgesteld. De wachtijd in de wat oude, maar ook verbeterde, wachtruimte was super kort. Men heeft de zaken goed op orde. Minder weergeven »
Emiel Mostert
17 februari 2024 06:06
Ik ben met mijn gezin pas in Ommoord komen wonen en zocht een goede arts. Via Google zag ik veel negatieve ervaringen en ik heb mijn buren ook het e.e.a. gevraagd. Na alles aangehoord te hebben, ga ik niet de gezondheid van mijn gezin riskeren. We zoeken wel verder... 1. Terugbellen doen ze vaak niet. 2. Zeer lange wachttijden aan de telefoon. 3. Ontvangen... Meer weergeven »
Ik ben met mijn gezin pas in Ommoord komen wonen en zocht een goede arts. Via Google zag ik veel negatieve ervaringen en ik heb mijn buren ook het e.e.a. gevraagd. Na alles aangehoord te hebben, ga ik niet de gezondheid van mijn gezin riskeren. We zoeken wel verder...
1. Terugbellen doen ze vaak niet.
2. Zeer lange wachttijden aan de telefoon.
3. Ontvangen van de verkeerde medicijnen.
4. Communicatie tussen de assistente en arts verloopt slecht.
5. Ze luisteren niet naar de patiënt.
6. Ze versturen spooknota's.
7. Hun advies "ga maar googlen".
8. Onbeschoft tegen oudere mensen. Minder weergeven »
Gaat je niets aan X
10 februari 2024 18:06
Ondanks personeelstekort, doen medewerkers hun best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen!
Nienke W. Van Leur Postma
20 januari 2024 12:12
Altijd even vriendelijk personeel word hier als persoon geholpen niet als een nummer ,,👍
Danny “THE BOSS” De Vreugd
10 januari 2024 10:10
Je kunt er beter niet hoeven te komen, maar als het noodzakelijk is vind je er een luisterend en deskundig oor. Bij wie je terecht kunt kan nog wel eens wisselen.
Peter van de Kamp
22 december 2023 16:04
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem. Heb een dagdeel moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld! Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn. Ondertussen hebben we de keuze tussen in de wacht staan en de terugbelservi... Meer weergeven »
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem.
Heb een dagdeel moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld! Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn.

Ondertussen hebben we de keuze tussen in de wacht staan en de terugbelservice.
Dacht ik..

7 juni '23. Ik probeer om 14.00 de assistente te bellen. Onbereikbaar. Ik heb volgens het menu de keuze teruggebeld worden op mijn eigen nummer of op een ander nummer.
Wat een systeem! Je moet je echt een weg vechten met vuur en zwaard om iemand aan de telefoon te krijgen!
Vechten met telefoon menu, automatische verwijzingen of inspreekmenu, oeverloos wachten op terugbelservice of een weg langs assistente vechten en verantwoording afleggen waarom je naar de dokter wil...

4 juli '23. Ik heb tijdje geleden bloed laten prikken. Ik wil de uitslag weten en bel om kwart voor 4. Ik weet dat ze na 15.00 uitslagen behandelen. Ik bellen. Geworstel door het menu... Tot je te horen krijgt dat ze je terugbellen maar wél de volgende dag. Spreek uw naam, bla bla bla, zucht...
Overnieuw door dat bla bla menu. Nou blijf ik hangen tot ik iemand te spreken krijg. Weer die riedel van mensen te kort etc.etc. Ik blijf wachten. 'Het is momenteel erg druk we sturen u terug naar het menu om een andere keuze te maken.'
Last van lage bloeddruk? Dit telefoonmenu geneest u per direct!

Ik heb op uitnodiging zonboog over dat telefoon menu gemaild en ze zijn het niet van plan dit te veranderen.

Zonboog stuurt ook van die fijne vage rekeningen. 45 euro. Waarvoor? Staat er niet bij. Nu 28 augustus '23 valt er een rekening in de bus van 13.40 waarvoor? Staat er niet bij. Van wanneer?
2020......Pardon?
Zo kunnen ze je wel vanalles aanrekenen met spooknota's.

Genoeg gezeurd.
Laat ik mij maar gelukkig prijzen vandaag de dag nog naar een arts in de buurt te kunnen, ook al is het niet de mijne. Alle lof voor de overbezette huisarts 🌷
Maar dit zonboogsysteem... man, man, man.. Minder weergeven »
maria van der sluijs
28 oktober 2023 19:07
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem. Heb sodeju 5 kwartier moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld! Wachttijden duren langer dan in de wachtrij staan. Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn. Ondertussen hebben... Meer weergeven »
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem.
Heb sodeju 5 kwartier moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld!
Wachttijden duren langer dan in de wachtrij staan. Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn.

Ondertussen hebben we de keuze tussen in de wacht staan en de terugbelservice.
Dacht ik..

7 juni '23. Ik probeer om 14.00 de assistente te bellen. Onbereikbaar. Ik heb volgens het menu de keuze teruggebeld worden op mijn eigen nummer of op een ander nummer.
Wat een systeem! Je moet je echt een weg vechten met vuur en zwaard om iemand aan de telefoon te krijgen!
Vroeger was alles beter. Geen gevecht met telefoon menu, automatische verwijzingen of inspreekmenu, oeverloos wachten op terugbelservice of een weg langs assistente vechten en verantwoording afleggen waarom je naar de dokter wil...

4 juli '23. Ik heb tijdje geleden bloed laten prikken. Ik wil de uitslag weten en bel om kwart voor 4. Ik weet dat ze na 15.00 uitslagen behandelen. Ik bellen. Geworstel door het menu... Tot je te horen krijgt dat ze je terugbellen maar wél de volgende dag. Spreek uw naam, bla bla bla, zucht...
Overnieuw door dat bla bla menu. Nou blijf ik hangen tot ik iemand te spreken krijg. Weer die riedel van mensen te kort etc.etc. Ik blijf wachten. Het is momenteel erg druk we sturen u terug naar het menu om een andere keuze te maken.

Zonboog stuurt ook van die fijne vage rekeningen. 45 euro. Waarvoor? Staat er niet bij. In de prullenbak ermee. Nu 28 augustus '23 valt er een rekening in de bus van 13.40 waarvoor? Staat er niet bij. Van wanneer?
2020......Pardon?

Ik vertrek. Liefst met de noorderzon. Niet om de artsen maar om dit flut systeem. Heb zo m'n buik vol van dit zogenaamde geweldige service verlening...
Als je je zorggeld voor niets wil vergooien, dan moet je hier zijn.
Zonboog, bedankt! 👎🏼 Minder weergeven »
maria van der sluijs
7 oktober 2023 19:07
Keurig gezondheidscentrum, ruime wachtkamer. Ik hoefde niet lang te wachten.
Bas Meijndert
22 september 2023 07:07
6 verschillende huisartsen gehad in 1 jaar en toch altijd een waarnemend arts krijgen. Slechte service en denken niet mee. Je bent gewoon een nummertje. Alleen vriendelijke assistenten, alle lof naar hen die al de rotzooi moeten opruimen.
Sil de Jonge
22 augustus 2023 06:06
Slecht!
- huisartsen tonen geen begrip en empathy
- huisartsen en praktijkbegeleiders zijn 11 maanden ziek. Dus afspraak maken wordt moeilijk.
- Zielig voor de assistente die moeten alles verantwoorden. Ik ben helaas niet te vreden.👎🏻👎🏻
Niki Niko
28 juni 2023 17:05
Slecht!
- huisartsen tonen geen begrip en empathy
- huisartsen en praktijkbegeleiders zijn 11 maanden ziek. Dus afspraak maken wordt moeilijk.
- Zielig voor de assistente die moeten alles verantwoorden. Ik ben helaas niet te vreden.👎🏻👎🏻
Naki Niko
28 juni 2023 17:05
Ik kom er gelukkig niet heel vaak maar dokter Voorbrood is enorm begaan en zoekt graag een oplossing. Maar wat een drama om een afspraak in te plannen via het telefoonsysteem. Wanneer je 's ochtends belt dan is het standaard druk en bellen ze je terug. Laatst was ik helaas net te laat met opnemen (ze zouden 1145 uur terugbellen en belden uiteindelijk om 115... Meer weergeven »
Ik kom er gelukkig niet heel vaak maar dokter Voorbrood is enorm begaan en zoekt graag een oplossing.

Maar wat een drama om een afspraak in te plannen via het telefoonsysteem. Wanneer je 's ochtends belt dan is het standaard druk en bellen ze je terug. Laatst was ik helaas net te laat met opnemen (ze zouden 1145 uur terugbellen en belden uiteindelijk om 1158 uur, ik ben ondertussen dus iets anders gaan doen). Ik belde direct terug en kreeg weer dat terugbelsysteem. Dit keer werd ik om 1355 uur gebeld! Je zou spoed met iets hebben. Ook kan je alleen maar voor dezelfde dag een afspraak maken. Wat op zich raar is. Als je minder spoed hebt en bijvoorbeeld de volgende dag langs zou willen komen dan is dit bijna onmogelijk omdat je dan weer in dat terugbelsysteem komt. Dat is echt een puntje van verbetering als je het mij vraagt. Minder weergeven »
StephanieXx87
7 juni 2023 21:09
Een ,eer vlotte medewerkerster dat weet wat gaat te wachten staat. Zeer klantvriendelijk en wind er geen verband om
juan van de gevel
3 maart 2023 18:06
Heb aan dokter Looman een heel goede arts. Is eerlijk, luistert goed en neemt alle tijd die nodig is tijdens een consult. Ik ben dankbaar voor alle zorg aan mij besteed.
Henk Versluis
9 januari 2023 22:10
Goedendag, Ik mis Dokter Witkamp!!! Een Top Huisarts Terwijl ik op m'n beurt zit te wachten, wordt er gelachen om een patiënt die belde. Een patiënt van 91 jaar. De oudere assistente met een bril op vertelde haar collega's over het gesprek en er werd toch zo gelachen waar ik alles kon horen. Is dit wel realistisch? En kan dat? Vandaag is het de 91 jarige... Meer weergeven »
Goedendag,
Ik mis Dokter Witkamp!!!
Een Top Huisarts

Terwijl ik op m'n beurt zit te wachten, wordt er gelachen om een patiënt die belde. Een patiënt van 91 jaar.

De oudere assistente met een bril op vertelde haar collega's over het gesprek en er werd toch zo gelachen waar ik alles kon horen.

Is dit wel realistisch?
En kan dat?

Vandaag is het de 91 jarige
Morgen bn ik het
Dit bn ik absoluut niet gewend van deze praktijk.

Ik hoop dat er rekening met privileges van patiënten gehouden kan worden.

Dokter Witkamp wij missen u!!!

Mvg
Tineke Minder weergeven »
Tine Ramsaran
8 december 2022 10:10
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem. Heb sodeju 5 kwartier moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld! Wachttijden duren langer dan in de wachtrij staan. Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn. Ondertussen hebben... Meer weergeven »
Rookpluim-uit-oren-telefoonmenu en als cliënt op het eind niemand te spreken te krijgen. 'wij bellen u terug zodat u niet aan de telefoon hoeft te blijven' zegt de stem.
Heb sodeju 5 kwartier moeten wachten tot er een keertje werd teruggebeld!
Wachttijden duren langer dan in de wachtrij staan. Waardeloos om zo overgeleverd te moeten zijn.

Ondertussen hebben we de keuze tussen in de wacht staan en de terugbelservice Minder weergeven »
maria van der sluijs
22 augustus 2022 17:05
afspraak maken voor mijn moeder, inspreken en bellen ze 1x terug mijn moeder was te laat en is doof, kan gebeuren opnieuw gebeld, ze bellen om zolaat terug 20min later nog steeds niet gebeld , mijn moeder 81jr zit in de auto, kan ze niet aannemen. Hele dag bezig geweest om huisarts aan de lijn te krijgen. wat een vreselijke praktijk. Pff vandaag opnieuw be... Meer weergeven »
afspraak maken voor mijn moeder, inspreken en bellen ze 1x terug mijn moeder was te laat en is doof, kan gebeuren opnieuw gebeld, ze bellen om zolaat terug 20min later nog steeds niet gebeld , mijn moeder 81jr zit in de auto, kan ze niet aannemen. Hele dag bezig geweest om huisarts aan de lijn te krijgen. wat een vreselijke praktijk. Pff vandaag opnieuw bellen. ;( Minder weergeven »
Sylvia Scholten
28 juni 2022 05:05
Schrijf een review
Heb je een vraag of is er iets niet juist? Neem contact op