Terug naar resultaten
Schrijf een review
Reach Up Nutrition
Reach Up Nutrition uit Delft biedt professionele hulp bij afvallen volgens erkende methodieken. Reach Up Nutrition helpt jou met het bereiken van een gezond streefgewicht.
Focus
Begeleiding naar een gezond gewicht bij medische klachten
Begeleiding van gezonde mensen met gewichtsproblemen
Voeding & Diëtetiek
Geassocieerd met
Reach Up Nutrition Reviews
3.9
361 beoordelingen
Update: ik heb nog steeds geen refund ontvangen! Een dag na onderstaande review kreeg ik een bericht dat ze mijn retour ontvangen hadden (5 weken nadat ik het verzonden had) maar dat het bij een PostNL punt was gebracht. Dit kan niet want 1. ik had het niet met PostNL verzonden. 2. sowieso wordt een pakket maar 1 week op een servicepunt bewaard en dan wordt...
Meer weergeven »
Update: ik heb nog steeds geen refund ontvangen! Een dag na onderstaande review kreeg ik een bericht dat ze mijn retour ontvangen hadden (5 weken nadat ik het verzonden had) maar dat het bij een PostNL punt was gebracht. Dit kan niet want 1. ik had het niet met PostNL verzonden. 2. sowieso wordt een pakket maar 1 week op een servicepunt bewaard en dan wordt het teruggestuurd, 3. door het vervoersbedrijf waarmee ik het heb verstuurd is bevestigd dat het op hun eigen adres is afgeleverd. Maar er werd toegezegd dat de refund overgemaakt zou worden. Dit is alweer 3 weken geleden en ik heb niets ontvangen. Ook wordt er niet gereageerd op mijn berichten. Gezien er meerdere reviews zijn van klanten die ook geen refund hebben ontvangen en gezien de leugens die worden verteld, kan geconcludeerd worden dat het gaat om fraude. Ik zal dan ook de nodige stappen gaan nemen tegen deze firma List & Bedrog.
------------
Refund van geretourneerde bestelling niet ontvangen! Misschien handelt deze winkel niet te kwader trouw en is het een kwestie van onkunde, slechte organisatie en zeer slechte klantvriendelijkheid. Hoe dan ook, wees gewaarschuwd. Ik heb geen refund ontvangen voor mijn geretourneerde bestelling. Er wordt niet gereageerd op e-mail en het telefoonnummer van de klantenservice dat op hun website staat vermeld is buiten gebruik.
Omdat ik in eerste instantie mijn bestelling niet kreeg, heb ik een e-mail gestuurd. Hier werd niet op gereageerd, wel kreeg ik direct een melding toegestuurd dat mijn bestelling nu verzonden was. Helaas bleek de bestelde broek te klein. Op de SUP-R website staat vermeld dat een retour per e-mail moet worden aangevraagd. Ik heb deze instructies opgevolgd en een email gestuurd. Wederom kreeg ik geen reactie. Omdat het nummer van de klantenservice buiten gebruik is, heb ik de fysieke winkel in Delft gebeld. Er werd mij verzocht de bestelling retour te sturen naar de winkel. Drie weken nadat de retourzending in de winkel was bezorgd, had ik nog geen refund ontvangen en ook geen bevestiging dat de retourzending in goede orde was ontvangen. Omdat de medewerker in Delft vertelde dat mijn e-mailberichten waarschijnlijk in de spamfolder terecht waren gekomen, heb ik nu een bericht via het contactformulier op de website gestuurd met de vraag wanneer ik mijn refund kon verwachten. Ik kreeg een automatisch bericht dat mijn bericht ontvangen was en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet kon zien. Het valt al te raden... ik heb geen enkele reactie ontvangen..
Wederom heb ik met de winkel contact opgenomen: de persoon die ik sprak zou e.e.a. uitzoeken en mij dezelfde dag nog terugbellen maar helaas 5 dagen later was ik nog steeds niet gebeld.Dus maar weer met de winkel in Delft gebeld en wederom mijn verhaal verteld. Toen ik vertelde dat ik wel een automatisch bericht op mijn bericht krijg en dat mijn bericht dus niet in de spamfolder terecht gekomen was, werd mij verteld dat dit pertinent niet waar kan zijn want ze sturen geen automatische berichten. Ik heb dit bericht (met logo) toch echt in mijn inbox zitten! Het is al heel vervelend dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen en dan word ik ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt. Toen ik dat zei, kreeg ik te horen dat er met mij niet te praten valt. Nou ja!! Er werd mij beloofd dat ik dezelfde dag een bericht via Whatsapp zou krijgen met daarin de bevestiging dat e.e.a. opgepakt zou worden. En ik zou in de loop van de week teruggebeld worden want de persoon die hier overging was er op dat moment niet. Ik heb het beloofde Whatsapp bericht nooit ontvangen en weer ben ik niet teruggebeld. Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn refund... Minder weergeven »
------------
Refund van geretourneerde bestelling niet ontvangen! Misschien handelt deze winkel niet te kwader trouw en is het een kwestie van onkunde, slechte organisatie en zeer slechte klantvriendelijkheid. Hoe dan ook, wees gewaarschuwd. Ik heb geen refund ontvangen voor mijn geretourneerde bestelling. Er wordt niet gereageerd op e-mail en het telefoonnummer van de klantenservice dat op hun website staat vermeld is buiten gebruik.
Omdat ik in eerste instantie mijn bestelling niet kreeg, heb ik een e-mail gestuurd. Hier werd niet op gereageerd, wel kreeg ik direct een melding toegestuurd dat mijn bestelling nu verzonden was. Helaas bleek de bestelde broek te klein. Op de SUP-R website staat vermeld dat een retour per e-mail moet worden aangevraagd. Ik heb deze instructies opgevolgd en een email gestuurd. Wederom kreeg ik geen reactie. Omdat het nummer van de klantenservice buiten gebruik is, heb ik de fysieke winkel in Delft gebeld. Er werd mij verzocht de bestelling retour te sturen naar de winkel. Drie weken nadat de retourzending in de winkel was bezorgd, had ik nog geen refund ontvangen en ook geen bevestiging dat de retourzending in goede orde was ontvangen. Omdat de medewerker in Delft vertelde dat mijn e-mailberichten waarschijnlijk in de spamfolder terecht waren gekomen, heb ik nu een bericht via het contactformulier op de website gestuurd met de vraag wanneer ik mijn refund kon verwachten. Ik kreeg een automatisch bericht dat mijn bericht ontvangen was en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet kon zien. Het valt al te raden... ik heb geen enkele reactie ontvangen..
Wederom heb ik met de winkel contact opgenomen: de persoon die ik sprak zou e.e.a. uitzoeken en mij dezelfde dag nog terugbellen maar helaas 5 dagen later was ik nog steeds niet gebeld.Dus maar weer met de winkel in Delft gebeld en wederom mijn verhaal verteld. Toen ik vertelde dat ik wel een automatisch bericht op mijn bericht krijg en dat mijn bericht dus niet in de spamfolder terecht gekomen was, werd mij verteld dat dit pertinent niet waar kan zijn want ze sturen geen automatische berichten. Ik heb dit bericht (met logo) toch echt in mijn inbox zitten! Het is al heel vervelend dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen en dan word ik ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt. Toen ik dat zei, kreeg ik te horen dat er met mij niet te praten valt. Nou ja!! Er werd mij beloofd dat ik dezelfde dag een bericht via Whatsapp zou krijgen met daarin de bevestiging dat e.e.a. opgepakt zou worden. En ik zou in de loop van de week teruggebeld worden want de persoon die hier overging was er op dat moment niet. Ik heb het beloofde Whatsapp bericht nooit ontvangen en weer ben ik niet teruggebeld. Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn refund... Minder weergeven »
Danielle de lange
10 januari 2024 08:08
Sfeerloze tent, high tea was niet te eten.. we hebben meer dan een halfuur gewacht op de hapjes terwijl we de enige klanten waren. “huisgemaakte” soepjes smaakte naar cup a soup. Je krijgt een aantal kleine broodjes, en een paar stukken chocolade taart en daar houdt het op. Geen verse, lekkere thee zoals je dat mag verwachten bij een high tea, maar gewone za...
Meer weergeven »
Sfeerloze tent, high tea was niet te eten.. we hebben meer dan een halfuur gewacht op de hapjes terwijl we de enige klanten waren. “huisgemaakte” soepjes smaakte naar cup a soup. Je krijgt een aantal kleine broodjes, en een paar stukken chocolade taart en daar houdt het op. Geen verse, lekkere thee zoals je dat mag verwachten bij een high tea, maar gewone zakjes thee zoals je ze bij de supermarkt haalt. Personeel kwamen niet vriendelijk en gastvrij over.
Minder weergeven »
Shewa Rashid
1 januari 2024 11:11
Een heerlijk high-wine met eigen gemaakte producten.
Was gezellig, lekker en voelde ons welkom.
Vriendelijke mensen.
Tot de volgende keer
Was gezellig, lekker en voelde ons welkom.
Vriendelijke mensen.
Tot de volgende keer
Kraaij Caravans en Campers Ermelo
16 december 2023 14:02
Refund van geretourneerde bestelling niet ontvangen! Misschien handelt deze winkel niet te kwader trouw en is het een kwestie van onkunde, slechte organisatie en zeer slechte klantvriendelijkheid. Hoe dan ook, wees gewaarschuwd. Ik heb geen refund ontvangen voor mijn geretourneerde bestelling. Er wordt niet gereageerd op e-mail en het telefoonnummer van de k...
Meer weergeven »
Refund van geretourneerde bestelling niet ontvangen! Misschien handelt deze winkel niet te kwader trouw en is het een kwestie van onkunde, slechte organisatie en zeer slechte klantvriendelijkheid. Hoe dan ook, wees gewaarschuwd. Ik heb geen refund ontvangen voor mijn geretourneerde bestelling. Er wordt niet gereageerd op e-mail en het telefoonnummer van de klantenservice dat op hun website staat vermeld is buiten gebruik.
Omdat ik in eerste instantie mijn bestelling niet kreeg, heb ik een e-mail gestuurd. Hier werd niet op gereageerd, wel kreeg ik direct een melding toegestuurd dat mijn bestelling nu verzonden was. Helaas bleek de bestelde broek te klein. Op de SUP-R website staat vermeld dat een retour per e-mail moet worden aangevraagd. Ik heb deze instructies opgevolgd en een email gestuurd. Wederom kreeg ik geen reactie. Omdat het nummer van de klantenservice buiten gebruik is, heb ik de fysieke winkel in Delft gebeld. Er werd mij verzocht de bestelling retour te sturen naar de winkel. Drie weken nadat de retourzending in de winkel was bezorgd, had ik nog geen refund ontvangen en ook geen bevestiging dat de retourzending in goede orde was ontvangen. Omdat de medewerker in Delft vertelde dat mijn e-mailberichten waarschijnlijk in de spamfolder terecht waren gekomen, heb ik nu een bericht via het contactformulier op de website gestuurd met de vraag wanneer ik mijn refund kon verwachten. Ik kreeg een automatisch bericht dat mijn bericht ontvangen was en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet kon zien. Het valt al te raden... ik heb geen enkele reactie ontvangen..
Wederom heb ik met de winkel contact opgenomen: de persoon die ik sprak zou e.e.a. uitzoeken en mij dezelfde dag nog terugbellen maar helaas 5 dagen later was ik nog steeds niet gebeld.Dus maar weer met de winkel in Delft gebeld en wederom mijn verhaal verteld. Toen ik vertelde dat ik wel een automatisch bericht op mijn bericht krijg en dat mijn bericht dus niet in de spamfolder terecht gekomen was, werd mij verteld dat dit pertinent niet waar kan zijn want ze sturen geen automatische berichten. Ik heb dit bericht (met logo) toch echt in mijn inbox zitten! Het is al heel vervelend dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen en dan word ik ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt. Toen ik dat zei, kreeg ik te horen dat er met mij niet te praten valt. Nou ja!! Er werd mij beloofd dat ik dezelfde dag een bericht via Whatsapp zou krijgen met daarin de bevestiging dat e.e.a. opgepakt zou worden. En ik zou in de loop van de week teruggebeld worden want de persoon die hier overging was er op dat moment niet. Ik heb het beloofde Whatsapp bericht nooit ontvangen en weer ben ik niet teruggebeld. Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn refund... Minder weergeven »
Omdat ik in eerste instantie mijn bestelling niet kreeg, heb ik een e-mail gestuurd. Hier werd niet op gereageerd, wel kreeg ik direct een melding toegestuurd dat mijn bestelling nu verzonden was. Helaas bleek de bestelde broek te klein. Op de SUP-R website staat vermeld dat een retour per e-mail moet worden aangevraagd. Ik heb deze instructies opgevolgd en een email gestuurd. Wederom kreeg ik geen reactie. Omdat het nummer van de klantenservice buiten gebruik is, heb ik de fysieke winkel in Delft gebeld. Er werd mij verzocht de bestelling retour te sturen naar de winkel. Drie weken nadat de retourzending in de winkel was bezorgd, had ik nog geen refund ontvangen en ook geen bevestiging dat de retourzending in goede orde was ontvangen. Omdat de medewerker in Delft vertelde dat mijn e-mailberichten waarschijnlijk in de spamfolder terecht waren gekomen, heb ik nu een bericht via het contactformulier op de website gestuurd met de vraag wanneer ik mijn refund kon verwachten. Ik kreeg een automatisch bericht dat mijn bericht ontvangen was en dat ik zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet kon zien. Het valt al te raden... ik heb geen enkele reactie ontvangen..
Wederom heb ik met de winkel contact opgenomen: de persoon die ik sprak zou e.e.a. uitzoeken en mij dezelfde dag nog terugbellen maar helaas 5 dagen later was ik nog steeds niet gebeld.Dus maar weer met de winkel in Delft gebeld en wederom mijn verhaal verteld. Toen ik vertelde dat ik wel een automatisch bericht op mijn bericht krijg en dat mijn bericht dus niet in de spamfolder terecht gekomen was, werd mij verteld dat dit pertinent niet waar kan zijn want ze sturen geen automatische berichten. Ik heb dit bericht (met logo) toch echt in mijn inbox zitten! Het is al heel vervelend dat ik zoveel moeite moet doen om mijn geld terug te krijgen en dan word ik ook nog eens voor leugenaar uitgemaakt. Toen ik dat zei, kreeg ik te horen dat er met mij niet te praten valt. Nou ja!! Er werd mij beloofd dat ik dezelfde dag een bericht via Whatsapp zou krijgen met daarin de bevestiging dat e.e.a. opgepakt zou worden. En ik zou in de loop van de week teruggebeld worden want de persoon die hier overging was er op dat moment niet. Ik heb het beloofde Whatsapp bericht nooit ontvangen en weer ben ik niet teruggebeld. Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn refund... Minder weergeven »
Danielle de lange
16 december 2023 12:12
Heel gezellige zaak. Veel te zien. Sfeervol. Taarten bakken ze ter plaatse zelf. Was ik getuige van. Koffie met een fors stuk notentaart was erg lekker. Binnen was het lekker warm ondanks de snerpende kou buiten. Fijne bediening! Kom graag terug.
Hans Lipman
7 december 2023 11:11
Je voelt je welkom. Leuke collectie en je kunt er heerlijk terecht voor lunch, hightea, highwine of een heerlijke kopje koffie.
Jolanda van henten
8 oktober 2023 04:04
De High Sangria is een echte aanrader! Het is een leuke zaak met een gezellige sfeer! De eigenaar kwam trots vertellen over de lekkere hapjes die bij de High Sangria zaten. Ik geef ze een dikke 10 en ik kom snel terug om de Mojito uit te proberen!
Sandra Blok
9 september 2023 14:02
Waardeloze zaak, legt een gordijn op de tafel waar ik moet gaan zitten. Gaat voor mij staan met een provocerende houding zonder mij rustig binnen te laten komen. En praat op een deligrerende toon waardoor ik op koken sta en uiteindelijk een glas op de grond gooi. Gefeliciteerd hier wordt je nog is geserveerd.
18:50
De review is bewonderingswaardig een spie...
Meer weergeven »
Waardeloze zaak, legt een gordijn op de tafel waar ik moet gaan zitten. Gaat voor mij staan met een provocerende houding zonder mij rustig binnen te laten komen. En praat op een deligrerende toon waardoor ik op koken sta en uiteindelijk een glas op de grond gooi. Gefeliciteerd hier wordt je nog is geserveerd.
18:50
De review is bewonderingswaardig een spiegel om zichzelf in aan te kijken die heeft meneer nodig.
En een minder arrogante houding heb in heel mijn leven nog nooit een glas kapot gegooid in een restaurant notabene moet je nagaan dan moet je ver gaan bij mij.
Hij had het hete water in zijn gezicht verdient na zon oprechte eerlijke houding van mijn kant zo arrogant te reageren terwijl ik respect geef.
En een spiegel daar moet je jezelf in aan kunnen kijken! Minder weergeven »
18:50
De review is bewonderingswaardig een spiegel om zichzelf in aan te kijken die heeft meneer nodig.
En een minder arrogante houding heb in heel mijn leven nog nooit een glas kapot gegooid in een restaurant notabene moet je nagaan dan moet je ver gaan bij mij.
Hij had het hete water in zijn gezicht verdient na zon oprechte eerlijke houding van mijn kant zo arrogant te reageren terwijl ik respect geef.
En een spiegel daar moet je jezelf in aan kunnen kijken! Minder weergeven »
Evelien
29 augustus 2023 16:04
Heerlijke originele lunch! Lekkere broodjes en super lekker gebak
ton waars
22 juli 2023 15:03
Er was geen keuze in gebak, terwijl wij wel gereserveerd hadden voor koffie met gebak. Bediening zat onderuitgezakt in een stoel. Kwam ook niet langs of we nog wat wilden drinken.
We mochten ook geen tafel kiezen. Werden beetje tussen de kleding neergezet, terwijl alle tafels verderop vrij waren met uitzicht op de tuin.
Geen aanrader wat mij betreft.
We mochten ook geen tafel kiezen. Werden beetje tussen de kleding neergezet, terwijl alle tafels verderop vrij waren met uitzicht op de tuin.
Geen aanrader wat mij betreft.
José Born-de Gier
16 mei 2023 11:11
Via Social Deal hier gekomen voor koffie en gebak. Eten en drinken is prima.
We waren de enigste in de zaak.
De meneer die ons hielp had z'n dag Niet ofzo, was kort af en bot.
Munt thee tja.. (Zie foto)
Interieur grappig
We waren de enigste in de zaak.
De meneer die ons hielp had z'n dag Niet ofzo, was kort af en bot.
Munt thee tja.. (Zie foto)
Interieur grappig
Fam Sanders
14 maart 2023 11:11
Afgelopen zondag een shared lunch gehad bij SUP-R. Je gaat eerst door de winkel om dan achterin wat te kunnen drinken/eten. Echt even iets anders. Heerlijke rode, brioche broodjes en een lekker mosterd soepje gegeten. De man die de lunch verzorgde was zeer vriendelijk en een vrolijke verschijning. Best een aanrader als je even wat anders wilt dan een standaa...
Meer weergeven »
Afgelopen zondag een shared lunch gehad bij SUP-R. Je gaat eerst door de winkel om dan achterin wat te kunnen drinken/eten. Echt even iets anders. Heerlijke rode, brioche broodjes en een lekker mosterd soepje gegeten. De man die de lunch verzorgde was zeer vriendelijk en een vrolijke verschijning. Best een aanrader als je even wat anders wilt dan een standaard restaurant, lunch.
Minder weergeven »
Sigrid De Jong
14 maart 2023 10:10
Personeel was erg vriendelijk, allemaal.
Niks op aan te merken.
De koffie en gebak daarentegen...
We bestelden koffie en een stuk gebak. We dachten lekker taart, zag er lekker uit in vitrine.
Wat we op ons bord kregen was echt geen stuk taart!
Eerder het meest dunne plakje wat ik ooit had gezien. Iemand had echt zijn best gedaan om zo dun mogelijk te snijd...
Meer weergeven »
Personeel was erg vriendelijk, allemaal.
Niks op aan te merken.
De koffie en gebak daarentegen...
We bestelden koffie en een stuk gebak. We dachten lekker taart, zag er lekker uit in vitrine.
Wat we op ons bord kregen was echt geen stuk taart!
Eerder het meest dunne plakje wat ik ooit had gezien. Iemand had echt zijn best gedaan om zo dun mogelijk te snijden. De meeste boterhammen zijn dikker en je kon er soms gewoon doorheen kijken.
Binnen gelokt voor een groot stuk taart en met gevoel in de maling te zijn genomen weer naar buiten. Minder weergeven »
Niks op aan te merken.
De koffie en gebak daarentegen...
We bestelden koffie en een stuk gebak. We dachten lekker taart, zag er lekker uit in vitrine.
Wat we op ons bord kregen was echt geen stuk taart!
Eerder het meest dunne plakje wat ik ooit had gezien. Iemand had echt zijn best gedaan om zo dun mogelijk te snijden. De meeste boterhammen zijn dikker en je kon er soms gewoon doorheen kijken.
Binnen gelokt voor een groot stuk taart en met gevoel in de maling te zijn genomen weer naar buiten. Minder weergeven »
Erik OnePlus
28 februari 2023 09:09
De high tea was op zich prima: maar de bediening, vooral mevrouw, was de chagrijn zelf. En dat maakte het allemaal minder. Als je niet graag in de horeca werkt, doe het dan niet. Wij komen niet meer. En als je zelf wijn laat vallen, loop dan niet boos weg, maar vraag minimaal of de gasten nat geworden zijn. Heel jammer.
T H (Antonio)
26 februari 2023 14:02
WINKEL EN CAFÉ, ALL IN ONE!
SUP-R. is gevestigd in een oud grachtenpand aan de Wijnhaven 9, midden in het historische centrum van Delft. SUP-R is een hippe locatie in Delft waar je terecht kunt voor kleding, eten, beauty en lifestyle producten. Een winkel en een café, all in one! Over de inrichting heeft de eigenaar een unieke smaak en aan alles is wel over...
Meer weergeven »
WINKEL EN CAFÉ, ALL IN ONE!
SUP-R. is gevestigd in een oud grachtenpand aan de Wijnhaven 9, midden in het historische centrum van Delft. SUP-R is een hippe locatie in Delft waar je terecht kunt voor kleding, eten, beauty en lifestyle producten. Een winkel en een café, all in one! Over de inrichting heeft de eigenaar een unieke smaak en aan alles is wel over nagedacht. Leuke eye-catchers als decoraties. De inrichting met super gave features was te zien op de wanden.
Zien, ruiken en proeven maar!
De roze cappuccino en overheerlijke karamel latte macchiato waren uitstekend van smaak met perfect opgeschuimde melk.
Het is een leuk plekje om te ontspannen, winkelen en lunchen 🤩
#deproefblogger Minder weergeven »
SUP-R. is gevestigd in een oud grachtenpand aan de Wijnhaven 9, midden in het historische centrum van Delft. SUP-R is een hippe locatie in Delft waar je terecht kunt voor kleding, eten, beauty en lifestyle producten. Een winkel en een café, all in one! Over de inrichting heeft de eigenaar een unieke smaak en aan alles is wel over nagedacht. Leuke eye-catchers als decoraties. De inrichting met super gave features was te zien op de wanden.
Zien, ruiken en proeven maar!
De roze cappuccino en overheerlijke karamel latte macchiato waren uitstekend van smaak met perfect opgeschuimde melk.
Het is een leuk plekje om te ontspannen, winkelen en lunchen 🤩
#deproefblogger Minder weergeven »
De Proefblogger
19 november 2022 21:09
Super lekker gegeten (lunch) en erg vriendelijke bediening echt een aanrader voor als je in Delft bent.
R-win B
30 september 2022 13:01
Heb je een vraag of is er iets niet juist?
Neem contact op
Hulpbijafvallen.nl