Terug naar resultaten
Sint Lucas Andreas Ziekenhuis

Sint Lucas Andreas Ziekenhuis

Sint Lucas Andreas Ziekenhuis uit Amsterdam biedt professionele hulp bij afvallen volgens erkende methodieken. Sint Lucas Andreas Ziekenhuis helpt jou met het bereiken van een gezond streefgewicht.

Focus

Begeleiding van gezonde mensen met gewichtsproblemen
Gewichtsbegeleiding met een holistische benadering
Voeding en beweging

Geassocieerd met

Sint Lucas Andreas Ziekenhuis Reviews

3.2
541 beoordelingen
Meest vreselijke ziekenhuis om te bevallen. Ze laten je eerst letterlijk de halve dag wachten met de opmerking ‘u staat hoog op de lijst’. Vergeten je vrouw meermaals avondeten te geven voordat ze moet bevallen. En naar de man wordt al helemaal niet omgekeken. Wat een ballentent.
Sur A.
28 februari 2024 09:09
Had vandaag een afspraak bij de kaakchirurg. Toen ik me bij de poli aanmeldde, vertelde een medewerkster dat de afspraak niet doorging. Geen e-mail, geen voicemail, geen bericht in mijn OLVG alleen één keer anoniem gebeld tijdens werk. Erg matige poging tot communicatie aan hun kant. Dit kost me een hele ochtend en ik mag waarschijnlijk weer maanden wachten... Meer weergeven »
Had vandaag een afspraak bij de kaakchirurg. Toen ik me bij de poli aanmeldde, vertelde een medewerkster dat de afspraak niet doorging. Geen e-mail, geen voicemail, geen bericht in mijn OLVG alleen één keer anoniem gebeld tijdens werk. Erg matige poging tot communicatie aan hun kant. Dit kost me een hele ochtend en ik mag waarschijnlijk weer maanden wachten op de volgende opening. Ik kom niet terug. Minder weergeven »
Friso Meijer
19 januari 2024 09:09
Lab lucasandreas ziekenhuis: Wat een vervelend systeem, De opzet betreft online reserveren werkt maar op lokatie vaak wachten, daarbij staat er bij ticket uitgifte zwaar gefrustreerd vrouwtje dat zich vastklampt aan systeem ook als er maar paar mensen zijn, daarbij selectief sommige mensen wel doorlaat zonder afspraak en andere wegstuurt. Mijn voorkeur: gewo... Meer weergeven »
Lab lucasandreas ziekenhuis:
Wat een vervelend systeem,
De opzet betreft online reserveren werkt maar op lokatie vaak wachten, daarbij staat er bij ticket uitgifte zwaar gefrustreerd vrouwtje dat zich vastklampt aan systeem ook als er maar paar mensen zijn, daarbij selectief sommige mensen wel doorlaat zonder afspraak en andere wegstuurt.
Mijn voorkeur: gewoon een zuil, net als AMC
Overbodig persoon in mooi wit uniform die enkelt naar doet tegen patiënten
Kosten zorg te hoog? Te weinig personeel?
Laat haar wat nuttigs doen
(Stopcontacten soppen bijvoorbeeld)
Er werken ook aardige mensen die wel echt hard en nuttig werk doen Minder weergeven »
Cyrille Segers
16 januari 2024 19:07
Echt een slecht en gaotisch ziekenhuis (olvg west), de waardes van mijn vader wederom laag dus volgens de huisarts moesten we met spoed naar de spoedeisende hulp, in olvg west daar verwacht de internist mijn vader, okee alles op alles gezet om mijn vader ( na 3 uur reizen) bij het zkh af te zetten, weten ze van niks en zitten we 3 uur in de wachtkamer en is... Meer weergeven »
Echt een slecht en gaotisch ziekenhuis (olvg west), de waardes van mijn vader wederom laag dus volgens de huisarts moesten we met spoed naar de spoedeisende hulp, in olvg west daar verwacht de internist mijn vader, okee alles op alles gezet om mijn vader ( na 3 uur reizen) bij het zkh af te zetten, weten ze van niks en zitten we 3 uur in de wachtkamer en is hij niet welkom, er is geen bed vrij in het zkh en er is opeens grote drukte, weten ze niet wat ze met hem aan moeten, het gaat hier om een man van 86 jaar, ik heb hem daar met pijn in mijn hart achter moeten laten op een stoeltje in de wachtkamer in de hoop dat het goed komt, heel jammer dit, afdelingen en artsen lijken mij wel goed Minder weergeven »
Natascha
30 december 2023 04:04
Mijn recente ervaring bij de spoedeisende hulp van OLVG West heeft helaas mijn vertrouwen geschaad. Tijdens het bezoek van mijn man werd hij geconfronteerd met een onacceptabele situatie. Het gebrek aan professioneel gedrag was duidelijk toen mijn man te maken kreeg met een verpleegkundige die agressief reageerde en hem vertelde zijn mond te houden, ondanks... Meer weergeven »
Mijn recente ervaring bij de spoedeisende hulp van OLVG West heeft helaas mijn vertrouwen geschaad. Tijdens het bezoek van mijn man werd hij geconfronteerd met een onacceptabele situatie.

Het gebrek aan professioneel gedrag was duidelijk toen mijn man te maken kreeg met een verpleegkundige die agressief reageerde en hem vertelde zijn mond te houden, ondanks zijn duidelijke pijn. Een respectloze benadering van patiënten is ontoelaatbaar, en dit heeft zijn ervaring op de spoedeisende hulp negatief beïnvloed.

Deze situatie, gecombineerd met eerdere ervaringen waarbij patiënten niet serieus werden genomen, heeft ons doen besluiten om in de toekomst elders medische hulp te zoeken. Wij hebben het vertrouwen verloren in OLVG West de volgende bezoeken zullen naar de VU worden gebracht, waar wij hopen op een respectvolle behandeling.

Deze beslissing wordt versterkt door het trieste verlies van mijn neef, die naar huis werd gestuurd met slechts een tabletje na voedselvergiftiging en helaas is overleden. Deze pijnlijke gebeurtenis onderstreept het belang van een zorgvuldige behandeling en diagnose op de spoedeisende hulp.

Ik hoop dat deze feedback serieus wordt genomen en bijdraagt aan verbeteringen voor toekomstige patiënten. Minder weergeven »
Youssra Sbaa
20 december 2023 17:05
Mijn recente ervaring bij de spoedeisende hulp van OLVG West heeft helaas mijn vertrouwen geschaad. Tijdens het bezoek van mijn man werd hij geconfronteerd met een onacceptabele situatie. Het gebrek aan professioneel gedrag was duidelijk toen mijn man te maken kreeg met een verpleegkundige die agressief reageerde en hem vertelde zijn mond te houden, ondanks... Meer weergeven »
Mijn recente ervaring bij de spoedeisende hulp van OLVG West heeft helaas mijn vertrouwen geschaad. Tijdens het bezoek van mijn man werd hij geconfronteerd met een onacceptabele situatie.

Het gebrek aan professioneel gedrag was duidelijk toen mijn man te maken kreeg met een verpleegkundige die agressief reageerde en hem vertelde zijn mond te houden, ondanks zijn duidelijke pijn. Een respectloze benadering van patiënten is ontoelaatbaar, en dit heeft zijn ervaring op de spoedeisende hulp negatief beïnvloed.

Deze situatie, gecombineerd met eerdere ervaringen waarbij patiënten niet serieus werden genomen, heeft ons doen besluiten om in de toekomst elders medische hulp te zoeken. Wij hebben het vertrouwen verloren in OLVG West de volgende bezoeken zullen naar de VU worden gebracht, waar wij hopen op een respectvolle behandeling.

Deze beslissing wordt versterkt door het trieste verlies van mijn neef, die naar huis werd gestuurd met slechts een tabletje na voedselvergiftiging en helaas is overleden. Deze pijnlijke gebeurtenis onderstreept het belang van een zorgvuldige behandeling en diagnose op de spoedeisende hulp.

Ik hoop dat deze feedback serieus wordt genomen en bijdraagt aan verbeteringen voor toekomstige patiënten. Minder weergeven »
Kim Lee
20 december 2023 17:05
Wat ik heb meegemaakt is niet te beschrijven! Ik ga naar de balie van de eerste hulp, omdat ik pijn op m'n borst heb en het gevoel kreeg bijna geen lucht meer te krijgen. Zeg de brutale dame aan de balie hier heb je 't nummer van de huisartsenpost en bel daar maar naar. Alleen de manier waarop zij mij die kaart gaf was net alsof ze het gooide. Ik heb mevrouw... Meer weergeven »
Wat ik heb meegemaakt is niet te beschrijven!
Ik ga naar de balie van de eerste hulp, omdat ik pijn op m'n borst heb en het gevoel kreeg bijna geen lucht meer te krijgen. Zeg de brutale dame aan de balie hier heb je 't nummer van de huisartsenpost en bel daar maar naar. Alleen de manier waarop zij mij die kaart gaf was net alsof ze het gooide.
Ik heb mevrouw gezegd of 't normaal was om de visitekaartje met daarop het tel nummer van de huisartsenpost zo te geven en ik zei ook dat ik juist hulp nodig heb met bellen, want ik kon namelijk niet concentreren en ook moeilijk kon ademen Toen zegt ze dat ik maar toch zelf moet bellen en zij mij daarmee niet gaat helpen. Hoe is dit mogelijk terwijl ze ziet dat het niet goed met me gaat.
Even later hele discussie kwam de beveiliging en werd het twee tegen 1 en wilde mij ook nog eens weg sturen!!
Terwijl ik eigenlijk niks gedaan heb en juist naar hulp zocht...
Vervolgens vroeg ik waarom ik niet bij de eerste hulp geholpen word en naar de huisartsenpost moet.. Krijg ik te horen dat ik niks ernstig is met wat ik heb en daarom eerst door de huisartsenpost gezien moet worden. En dat kan zij al bepalen dat het niet ernstig is.. Drukkende pijn/zeurende pijn op je borstkas is maar niks 🤷‍♀️
Nou sorry hoor toen ik de mensen van de eerste hulp al zag zitten dan leek het alsof ik juist zwaar had dus hoe kan 't dat er wel andere mensen bij de eerste hulp geholpen worden terwijl zij nog lachend erbij zaten.. Echt kromme en oneerlijke wereld dit!!
Even later werd ik toch geholpen door een andere beveiliging, want hij nam de mobiel over en hij bracht mij ook netjes naar de huisartsenpost. Vervolgens ben ik als vuil behandeld bij de huisartsenpost en na een paar kleine onderzoek mocht ik weer naar huis.
Conclusie was er weer voor niks!!!
Terwijl ik in totaal zowel bij de huisarts als bij de huisartsenpost wel 5 maanden lang bezig ben en ik nog niet beter ben en mijn gezondheid nog meer achteruit is gegaan!!
Nee je moet eerst half verlamd op de grond liggen voor je geholpen wordt...
Dit is al de 4 de keer dat ik geweest ben en elke keer wordt ik teleurgesteld weg gestuurd. Ik wil gewoon dat ik goed onderzocht word en fijn zou vinden waar de klachten nou vandaan komt 😔
Waarom bestaat er nou de eerste hulp en huisartsenpost!!! Minder weergeven »
Tessa
29 november 2023 11:11
Ik wil graag mijn zorgen en ervaringen delen met betrekking tot de afdeling hartbewaking. Helaas heb ik gemerkt dat de professionaliteit en de kwaliteit van zorg op deze afdeling te wensen overlaten. Het valt me op dat er veel onprofessionele medewerkers lijken te zijn, wat de gang van zaken in deze afdeling vreemd maakt. Het is essentieel dat een afdeling... Meer weergeven »
Ik wil graag mijn zorgen en ervaringen delen met betrekking tot de afdeling hartbewaking. Helaas heb ik gemerkt dat de professionaliteit en de kwaliteit van zorg op deze afdeling te wensen overlaten.

Het valt me op dat er veel onprofessionele medewerkers lijken te zijn, wat de gang van zaken in deze afdeling vreemd maakt. Het is essentieel dat een afdeling als hartbewaking de hoogste standaarden van professionaliteit handhaaft, gezien de ernstige aard van de zorg die hier wordt verleend.

Daarnaast lijkt het erop dat sommige medewerkers de reden waarom ze in het ziekenhuis werken, uit het oog zijn verloren. Dit is verontrustend, aangezien de zorgverlening aan patiënten altijd de hoogste prioriteit zou moeten hebben.

Ik geloof dat het essentieel is dat deze kwesties serieus worden genomen en aangepakt, zodat de kwaliteit van zorg op de afdeling hartbewaking kan worden verbeterd. De patiënten verdienen niets minder dan de best mogelijke zorg en professionaliteit.

Ik hoop dat dit bericht kan bijdragen aan een positieve verandering binnen de afdeling. Dank u voor uw aandacht. Minder weergeven »
Saisa aaddi
27 oktober 2023 14:02
Erg vriendelijke artsen en verplegers, goed geholpen hier. Bewaker is een klerelijer, wilde me niet binnen laten terwijl mijn vriendin op de eerste hulp lag (uur in de auto gezeten om er te komen). Hii liet me eerst een tijd wachten en toen ik vroeg of hij kon kijken dat ik alsnog naar binnen kon, moest ik maar gewoon rustig zitten en geen vragen stellen. Hi... Meer weergeven »
Erg vriendelijke artsen en verplegers, goed geholpen hier. Bewaker is een klerelijer, wilde me niet binnen laten terwijl mijn vriendin op de eerste hulp lag (uur in de auto gezeten om er te komen). Hii liet me eerst een tijd wachten en toen ik vroeg of hij kon kijken dat ik alsnog naar binnen kon, moest ik maar gewoon rustig zitten en geen vragen stellen. Hij wilde niet de dokter bellen oid. Uiteindelijk zelf geregeld via iemand anders die binnen was om mij binnen te laten. Empatisch vermogen van een aap die bewaker.

Doktoren en zusters zijn erg vriendelijk en helpen je goed. Dank voor de goede zorgen! Minder weergeven »
Marco Peters
21 oktober 2023 23:11
Het is tegenwoordig een wonder om een afspraak te krijgen bij de kaakchirurgie olvg binnen 3-4 maanden. Van een spoedsituatie hebben ze nooit gehoord en ook schijt eraan meelevendheid, service en meedenken zijn ver te zoeken. Als ik bij een turkse ziekenhuis (acibadem) een afspraak maak dan is ie binnen 5 min gemaakt en bij een onze ziekenhuizen is dat 5 ma... Meer weergeven »
Het is tegenwoordig een wonder om een afspraak te krijgen bij de kaakchirurgie olvg binnen 3-4 maanden. Van een spoedsituatie hebben ze nooit gehoord en ook schijt eraan meelevendheid, service en meedenken zijn ver te zoeken.
Als ik bij een turkse ziekenhuis (acibadem) een afspraak maak dan is ie binnen 5 min gemaakt en bij een onze ziekenhuizen is dat 5 maanden. Als je überhaupt ze kan bereiken.
Het standaard liedje dat we al bijna 4 jaar horen is dat het druk is.
Ongelooflijk wat is de zorgsector in onze land naar de kloten gegaan!!!! Minder weergeven »
D R
10 oktober 2023 07:07
Mijn vrouw is bevallen van onze zoon paar dagen terug. Na de bevalling (die door gebrek aan ruimte bij OLVG lang duurde) kregen we te horen dat ik (man) het kind niet mocht vasthouden omdat ik buiten had gerookt (uren daarvoor). Schandalig en heeft ons gevoel en de ervaring compleet verprutst. Ik had mijn handen netjes gesteriliseerd, andere trui aan en alle... Meer weergeven »
Mijn vrouw is bevallen van onze zoon paar dagen terug. Na de bevalling (die door gebrek aan ruimte bij OLVG lang duurde) kregen we te horen dat ik (man) het kind niet mocht vasthouden omdat ik buiten had gerookt (uren daarvoor). Schandalig en heeft ons gevoel en de ervaring compleet verprutst. Ik had mijn handen netjes gesteriliseerd, andere trui aan en alles. Mijn vrouw vond dit heel zwaar en heeft er nog een slecht gevoel over.

Jammer want we waren echt super te spreken over de artsen, maar dit nekte echt de hele ervaring.

En ohja ik loop al bij een stop traject, want ik SNAP heus dat roken niet goed is.. als we dit hadden geweten, waren we niet naar dit ziekenhuis gegaan. Minder weergeven »
Wieger Bontekoe
7 oktober 2023 17:05
Ziekenhuis behandeling waar je slordige afspraken hebt met meerdere dokters. De een zegt wat anders dan de ander. De ander weetniet waar ik op dit moment sta. De een zegt 4 weken gips de ander 5. Ik krijg te horen dat ik een spalk krijg .. terwijl ik die al heb. Ik krijg een verwijziing naar de handtherapeut. Maar de handtherapeur vinden het te vroeg om t... Meer weergeven »
Ziekenhuis behandeling waar je slordige afspraken hebt met meerdere dokters. De een zegt wat anders dan de ander. De ander weetniet waar ik op dit moment sta. De een zegt 4 weken gips de ander 5. Ik krijg te horen dat ik een spalk krijg .. terwijl ik die al heb. Ik krijg een verwijziing naar de handtherapeut. Maar de handtherapeur vinden het te vroeg om te behandelen. Maar ze was wel al begonnen nu heb ik nog meer pijn . Er word mij beloofd dat ik een verwijsbrief krijg . Maar die krijg ik niet als ik bel zeggen ze wij mogen dat niet doen . Bel de huisartsmaar.. waarom beloven jullie zo iets dan?
Second opinion komt nog via de huisarts. Ik zit nu met pijn thuis door te vroege behandeling bij de hand therapeut. Met mijn gezonheid moeten jullie geen spelletjee spelen. Ik ga hier een grote probleem van maken . Minder weergeven »
Emos Koeki
5 september 2023 03:03
BEDANKT VOOR DE OPEN HART OPERATIE ! Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail”... Meer weergeven »
BEDANKT VOOR DE OPEN HART OPERATIE !

Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail” 1 dag later naar ziekenhuis in Genk geweest waar bleek dat ik mijn bloedplaatjes veel te laag waren, dat ik een bacterie in mijn lichaam heb wat zich op mijn hart had gezet waardoor ik een week later een open hart operatie heb moeten ondergaan. Ik raad dit ziekenhuis bij NIEMAND AAN.. Minder weergeven »
Geurts Zeno
29 augustus 2023 21:09
BEDANKT VOOR DE OPEN HART OPERATIE ! Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail”... Meer weergeven »
BEDANKT VOOR DE OPEN HART OPERATIE !

Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail” 1 dag later naar ziekenhuis in Genk geweest waar bleek dat ik mijn bloedplaatjes veel te laag waren, dat ik een bacterie in mijn lichaam heb wat zich op mijn hart had gezet waardoor ik een week later een open hart operatie heb moeten ondergaan. Ik raad dit ziekenhuis bij NIEMAND AAN.. Minder weergeven »
GEURTZE GEURTZE
29 augustus 2023 21:09
Ik heb mijn zoon meegenomen voor een endoscopie, ik heb daar net gescoord Er waren zeer geïnteresseerde en vriendelijke medewerkers, we zijn twee dagen geweest en ik was tevreden
Melissa
25 augustus 2023 12:12
Ik heb mijn zoon meegenomen voor een endoscopie, ik heb daar net gescoord Er waren zeer geïnteresseerde en vriendelijke medewerkers, we zijn twee dagen geweest en ik was tevreden
Olivia Mila
25 augustus 2023 12:12
OLVG: Ziekenhuis ZONDER hart is de slogan voor dit zeer slechte ziekenhuis waar veel fouten worden gemaakt. Personeel is zeer slecht opgeleid, werkt niet volgens procedures. Gebruiken agressie en geweld tegen de patiënt. Luisteren kunnen ze niet! Ik ben hier ernstig mishandeld en zwaar getraumatiseerd door twee zeer agressieve en gewelddadige verpleegkundige... Meer weergeven »
OLVG: Ziekenhuis ZONDER hart is de slogan voor dit zeer slechte ziekenhuis waar veel fouten worden gemaakt. Personeel is zeer slecht opgeleid, werkt niet volgens procedures. Gebruiken agressie en geweld tegen de patiënt. Luisteren kunnen ze niet! Ik ben hier ernstig mishandeld en zwaar getraumatiseerd door twee zeer agressieve en gewelddadige verpleegkundigen. De teamleider OK verklaart dat het OLVG zich niet aan het strafrecht hoeft te houden. Dat verpleegkundigen het RECHT hebben de behandeling voor je te bepalen...........

Wkkgz hebben ze hier nog nooit van gehoord. Medische fouten worden NIET met u besproken terwijl dat volgens de wet wel verplicht is. Klachtenafhandeling is een grote juridische zwendel en een farce. Ingediende klachtonderdelen worden niet beantwoord. Klacht tegen de teamleider OK werd in eerste instantie onder het tapijt geveegd totdat de IGJ intervenieerde. Kantonrechter is agressief. Psychische mishandeling van een getraumatiseerde patiënt is OOK een geweldsdelict, meneer de kantonrechter. KOC en juridische afdeling liegen en bedriegen.

Wat zou u denken als u de kantonrechter en het lid van de KOC letterlijk hebt horen zeggen dat ze u geloven en in de verslaglegging wordt u weggezet als een grote fantast? Ik heb het allemaal verzonnen. Daar zit u dan, trillend op de bank en meer dan een jaar uitgeschakeld van een normaal leven door 4 trauma's, een shock en PTSS. Wetende dat uw leven in gevaar is gebracht door het handelen van twee zeer agressieve en gewelddadige verpleegkundigen tijdens de voorbereiding van een kleine chirurgische ingreep aan uw voet. Agressie en geweld wordt in alle toonaarden ontkend door de daders. Zij leiden toevallig allemaal aan geheugenverlies, ik ben de fantast!
Het OLVG noemt dit onafhankelijke en eerlijke klachtenafhandeling. En de daders? Tegen hen heb ik proces verbaal laten opstellen bij de politie wegens aanranding en geweldsdelicten tegen patiënt. De leugens en juridische zwendel die hier gebezigd worden zijn echt schandalig! De zorg ronduit slecht, het opleidingsniveau van verpleegkundigen en artsen ernstig onder de maat. Zorgfraude is gepleegd.

Machtsmisbruik zit hier tot in de haarvaten van deze organisatie verankerd. De IGJ is al vele jaren op de hoogte van deze juridische zwendel en grijpt niet in. Kortom: blijf hier weg als je leven je lief is. Professionele en veilige zorg wordt hier niet geleverd.

2 operaties, 2 x medische missers! En waarom? Omdat beide keren de betrokken zorgverleners NIET naar mij luisterden! Ik heb ditmaal meerdere keren gezegd dat het niet correct was wat er in het computersysteem stond en dat het dus niet klopte wat zij deden. Bij beide operaties werd ik als patiënt overruled, niet geloofd en mijn aanwijzingen en opmerkingen compleet genegeerd. De eerste keer tijdens de operatie (plastische chirurgie). Dit keer op de holding vóór de operatie (orthopedie). Hierbij is exorbitant veel verbale agressie en fysiek geweld gebruikt. Mijn bovenbenen zijn expres met extreem veel agressie en geweld uit elkaar gerukt tijdens een procedure waarbij verpleegkundigen niet aan het been van de patiënt horen te zitten. Zijn handenplaatsing slechts 5 centimeter verwijderd van een officiële aanranding volgens de zedenrechercheurs. Seksueel grensoverschrijdend gedrag en mishandeling!

WAT EEN SCHANDALIGE SLECHTE ZORG!

Ik heb inmiddels mijn medisch dossier laten vernietigen, mij zien ze in dit 'mishandelingsinstituut' nooit meer terug. Als ik met een jaartje studie HBO-Verpleegkunde de procedures en regels beter begrijp dan het zorgpersoneel in deze organisatie, dan is er echt iets heel ernstig mis met het opleidingsniveau van de zorgverleners binnen dit ziekenhuis!

PS: Ik wil hierbij graag Diederik en Zakaria bedanken, jullie twee waren voor mij de reddingsboei waar ik me letterlijk en figuurlijk aan vast heb kunnen klampen tijdens deze tsunami van verbale, fysieke en psychologische mishandelingen tijdens de behandeling en klachtenafhandeling. Weet dat ik jullie zorg, inzet en eerlijkheid waardeer! Minder weergeven »
IK
23 augustus 2023 07:07
Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail” 1 dag later naar ziekenhuis ik Genk ge... Meer weergeven »
Ik had last van steken in mijn schouder en kon amper lopen + ik had allemaal rode vlekjes op mijn lichaam. Volgens de spoed arts “Kon het geen kwaad” en de dames aan de balie wisten ook van niks. Ik via de CM mijn medisch dossier via e-mail door gestuurd waarop ik het antwoord kreeg “huu wij werken helemaal niet e-mail” 1 dag later naar ziekenhuis ik Genk geweest waar bleek dat ik mijn bloedplaatjes veel te laag waren, dat ik een bacterie in me heb en dat er ontstekingen in mijn bloed zaten. Ik raad dit ziekenhuis bij NIEMAND AAN.. Minder weergeven »
GEURTZE GEURTZE
21 juli 2023 15:03
3 x geweest in dit ziekenhuis, op verschillende afdelingen en altijd een goede ervaring gehad. Mensen die er werken stellen je gerust, hebben geduld en weten heel goed wat ze doen. Een top ziekenhuis waar je in goede handen bent.
Marina Hüls
28 juni 2023 20:08
Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte ziekenhuis in het algemeen gezien en ervaren. Ik word al een tijdje door dokter en en assistenten van deze ziekenhuis west en oost gepest geplagen en in de maling genomen. Ten eerste had ik een nodus op mijn nek bij mijn schildklier en telkens zegt de internist dat deze niks voorstelt en zeker kans heel laag is d... Meer weergeven »
Ik heb in mijn leven nog nooit zo een slechte ziekenhuis in het algemeen gezien en ervaren.
Ik word al een tijdje door dokter en en assistenten van deze ziekenhuis west en oost gepest geplagen en in de maling genomen. Ten eerste had ik een nodus op mijn nek bij mijn schildklier en telkens zegt de internist dat deze niks voorstelt en zeker kans heel laag is dat het iets is en dat ik me geen zorgen hoef te maken. Door mijn bezorgdheid is de onderzoek verder gegaan en uiteindelijk ben ik geopereerd en bleek zeer kwaadaardige tumor, Zegt de chirurg zo rechtstreeks. Aan de andere kant ben ik zo vaak in de maling genomen met maken van afspraken. Ik maakte bijvoorbeeld een afspraak voor een datum en zei telkens nadrukkelijk locatie west en laat die assistent ook verifiëren maar krijg geen melding of mail, bel ze terug en ze verzekeren dat die afspraak er staat maar wat gebeurt er, die dag kom ik daar aan en is de afspraak gemaakt op locatie Oost of mijn afspraak hebben ze verplaatst zonder met mij te overleggen. Ook mijn operatie is paar keer uitgesteld ene keer was ik in het ziekenhuis zou net naar dagbehandeling gebracht worden, wordt ik gebeld en weer verzet en daarna kom ik volgende keer weer is de hele operatie kamers onder water, en was niet zeker of die dag wel door ging en moest weer heel lang wachten maar uiteindelijk toch geopereerd die dag.
Na de operatie geen nazorg niks je wordt gewoon aan je lot overgedragen. Als ik ze aanspreek wat ik ervan vind en dat dit niet kan worden ze opeens psychiater en kunnen ze uitspraak doen dat ik stemmingwisseling heb. Dus je mag niet klagen niet voor je rechten op komen. Toen ik pet ct scan had kreeg ik niks te horen hoe ik die dag daarnaartoe moest komen, gelukkig had ik zelf gegoogeld en las dat ik nuchter moest zijn, je kan ze aanspreken maar nutteloos. Ze geven niks toe. Als je goed bij je hoofd bent zou ik niet voor deze plek kiezen want je gaat naar een ziekenhuis om beter te worden en niet nog erger ziek te worden.
Echt ze geven het gevoel van dat er gediscrimineerd wordt gepest geplaagd en in de maling word genomen.
Ik vroeg de assistent wat ze met mijn afspraak die ik 3 maanden terug heb gemaakt gedaan hebben wou ze geen antwoord geven. Ze geven dus mijn afspraak naar iemand anders van hun zelf. Nu wil ik al mijn dossiers naar een andere ziekenhuis want ben helemaal klaar met hun maar die vrouw wilde of kon dat niet doen. Ik ga niet meer terug en ga hier een zaak van maken. Nu is het echt genoeg!!! Minder weergeven »
fatma E
14 juni 2023 00:12
Wat een fantastische mensen bij de afdeling Gynaecologie! Zeer vriendelijk, denken met je mee, nemen je heel serieus en zijn zeer vakkundig. Na een kleine ingreep bleef ik lang last houden, werd heel goed in de gaten gehouden en ben meermaals door de artsen gebeld om te horen hoe het nu ging. Wat een bijzondere mensen, echt een soort team van engelen daar.
H. O.
5 juni 2023 14:02
PAS OP DIT ZIEKENHUIS!!!! JE WORDT HIER NIET GOED GEHOLPEN, GEDISCRIMINEERD EN NOG SLECHTER JE GAAT WEG MET MEER DAN JE AL HAD. Dit ziekenhuis is in 2014 al als slechtste ziekenhuis van Nederland uit de bus gekomen. Hier hebben ze niets aan veranderd en zijn ze ook niet van plan. Deze man zit/ werkt bij de receptie van Radiologie OLVG West. Durft zij naam n... Meer weergeven »
PAS OP DIT ZIEKENHUIS!!!!
JE WORDT HIER NIET GOED GEHOLPEN, GEDISCRIMINEERD EN NOG SLECHTER JE GAAT WEG MET MEER DAN JE AL HAD. Dit ziekenhuis is in 2014 al als slechtste ziekenhuis van Nederland uit de bus gekomen. Hier hebben ze niets aan veranderd en zijn ze ook niet van plan.

Deze man zit/ werkt bij de receptie van Radiologie OLVG West. Durft zij
naam niet te geven, maar daar komen we wel achter. Heeft waarschijnlijk alleen eem administratie diploma misschien niet eens want ziet er niet geleerd uit. (Wat moet iemand kunnen; een agenda plannen en telefoontjes opnemen, kan deze persoon ook niet) Zit daar alsof hij de directeur van dit ziekenhuis is. Brutaal en uit de hoogte. Het gedrag die deze werknemer vertoont is uitermate slecht, niet passend bij een ziekenhuis, racistisch en zul je bij willekeurige medewerkers of verschillende afdelingen tegenkomen. Terwijl ik mij afvraag wie er naar het ziekenhuis komt om een theekransje te houden. NIEMAND IS HET ANTWOORD!!

En nog vragen jullie je als ziekenhuis af waarom patiënten zo op jullie reageren en waar het boze gedrag van komt.
Jullie als ziekenhuis doen je werk niet. Voeren alleen uit omdat je weet dat er een tuchtcommissie bestaat.

Na elk bezoek een klacht indienen bij de tuchtcommissie. Hiermee kunnen we er samen voor zorgen dat een slecht presterend ziekenhuis uit het beeld verdwijnt en de mensen die hier aan meedoen gestraft worden. Je werkt in een ziekenhuis om mensen te helpen. Minder weergeven »
Moena “MotorMoen” S
3 mei 2023 08:08
Ik ben nu 12 en 4 maanden geleden toen ik 11 was ben ik aan 3 botten geöpereerd. Rechterpols 2 en links 1. Eerst waren we in een ander ziekenhuis die heel slecht voor me zorgde en werden naar olvg west gestuurd. Gelijk een hele fijne sfeer en rustig. Lekker eten (ik heb er niks van gemerkt want ik moest nuchter zijn). In de nacht sliep ik aan een infuus die... Meer weergeven »
Ik ben nu 12 en 4 maanden geleden toen ik 11 was ben ik aan 3 botten geöpereerd. Rechterpols 2 en links 1. Eerst waren we in een ander ziekenhuis die heel slecht voor me zorgde en werden naar olvg west gestuurd. Gelijk een hele fijne sfeer en rustig. Lekker eten (ik heb er niks van gemerkt want ik moest nuchter zijn). In de nacht sliep ik aan een infuus die hele tijd afging omdat hij in me elleboog zat. De dokters kwamen snel om het gepiep te stoppen. Die ochtend was er een dokter die me ging uitleggen hoe de operatie ging en er was een knutsel kamer voor de kinderen maar allebei mijn armen zaten in het gips dus ging die dokter spelletjes uitzoeken die ik kon doen. We hebben 3 potjes "wie is het"gespeelt en toen moest ze iets doen. Ze was er bij tot ik sliep met de operatie en na me operatie was ze klaar met werken maar kwam ze nog doei zeggen. Ze heet Tessa en is de ALLERBESTE dokter van de hele wereld!!!!!!!!!!!!! Minder weergeven »
Victoria Rekatsinas
27 februari 2023 18:06
Op de internetsite van het OLVG werd een wachttijd van 10 dagen gemeld voor een consult bij een dermatoloog. Maar toen ik het OLVG belde bleek de wachttijd, ongeacht welke locatie, ca 4 weken te zijn. Nu moet ik veel moeite doen om de verwijzing door mijn huisarts te laten omzetten naar een praktijk met een kortere wachttijd.
Gerhard Kuper
14 februari 2023 14:02
Geen goed woord voor het zkh over. Mijn moeder van 78 jaar kwam op de eerste hart hulp terecht. Ze moest een nacht blijven maar kon de volgende middag weer naar huis. Toen ik onderweg was om haar op te halen kreeg ik telefoon van mijn moeder dat ze toch moest blijven omdat haar hart nog niet goed genoeg was. Nog in de avond met mijn moeder gebeld en ze zou n... Meer weergeven »
Geen goed woord voor het zkh over. Mijn moeder van 78 jaar kwam op de eerste hart hulp terecht. Ze moest een nacht blijven maar kon de volgende middag weer naar huis. Toen ik onderweg was om haar op te halen kreeg ik telefoon van mijn moeder dat ze toch moest blijven omdat haar hart nog niet goed genoeg was. Nog in de avond met mijn moeder gebeld en ze zou nog een nacht moeten blijven. Vervolgens werd ik dezelfde avond rond half tien gebeld dat ze weg moest. Ondanks dat mijn moeder al in haar pyjama was, wilden de arts en verplegend personeel dat ze opgehaald werd. Mijn moeder voelde zich teveel onder druk gezet om te protesteren. Voor mij was het zeker geen probleem om mijn moeder te halen maar ik vind het schandalig dat men een ouder iemand die hart klachten heeft op zo een manier 's avonds op straat zet. Minder weergeven »
Nathalie Vieira
5 januari 2023 11:11
ze doen het minimale en zien veel over het hoofd! Hoge werkdruk te zien dus weinig aandacht/expertise voor patient maar ook artsen die kennis en liefde over/voor het vak kwijt zijn of nooit hebben gehad. Pas na 4de x opname na onwel zijn diabetes ontdekt, 10jaar later! Dan hersenscan gemaakt en opmerking achteruitgang: hersenen, terwijl verband met diabetes... Meer weergeven »
ze doen het minimale en zien veel over het hoofd! Hoge werkdruk te zien dus weinig aandacht/expertise voor patient maar ook artsen die kennis en liefde over/voor het vak kwijt zijn of nooit hebben gehad.

Pas na 4de x opname na onwel zijn diabetes ontdekt, 10jaar later! Dan hersenscan gemaakt en opmerking achteruitgang: hersenen, terwijl verband met diabetes niet wordt genoemd: geen suiker verwerking/opname betekent hersenen hebben geen bouwstof om te functioneren. Duhhh, 10jaar insuline resistent !!! Alle diabetes symptomen over het hoofd gezien!!! Krijg geen diabetes info of begeleiding zoals had gemoeten, gewoon naar huis gestuurd zonder aanwijzingen diabetes. Vriendin dacht diabetes/insuline tijdelijk was, patiënt zelf te onwel om zelf situatie te begrijpen. Huisarts ook niks verteld!!!

Olvg wil je zo snel mogelijk weg ipv zo goed mogelijk helpen. SCHANDE voor het vak € € € €

Ze doen ook pleisters op gebroken vingers, wat een mislukking Minder weergeven »
N
21 december 2022 21:09
Een goed ziekenhuis en hele leuke vrolijke verpleegkundige op afdelingen heb op diverse afdelingen gelegen ic a4 en oncologie ze zijn altijd vrolijk en doen hun uiterste best om je te helpen waar nodig dus een dikke 10
Carl Pruis
4 november 2022 08:08
Dit is een ziekenhuis dat veel moet doen aan klantvriendelijkheid. De eerste keer op afspraak werd ik na een half uur wachten nog niet behandeld en ook niet geïnformeerd, dat en waarom ik nog niet werd geholpen. Dat is ronduit onbeschoft en ik ben toen weggegaan en heb de afspraak laten verzetten. Verder is dit ziekenhuis continu telefonisch onbereikbaar. I... Meer weergeven »
Dit is een ziekenhuis dat veel moet doen aan klantvriendelijkheid. De eerste keer op afspraak werd ik na een half uur wachten nog niet behandeld en ook niet geïnformeerd, dat en waarom ik nog niet werd geholpen. Dat is ronduit onbeschoft en ik ben toen weggegaan en heb de afspraak laten verzetten.
Verder is dit ziekenhuis continu telefonisch onbereikbaar. Ik heb het getest, terwijl ik een afspraak had, heb ik gebeld naar het ziekenhuis. Standaard: "Onze medewerkers zijn nog in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft." En dat terwijl er, op de afdeling, niemand aan de balie staat en de medewerkers daar gewoon hun werk doen en helemaal niet in gesprek zijn. Patiënten die zich aanmelden worden correct behandeld.
Maar "onze medewerkers zijn nog in gesprek". Terwijl ik ondertussen bij de dokter zit, nog steeds hetzelfde. Na ruim een half uur nog steeds geen contact gehad. Hoe is dat toch mogelijk???
Het consult zelf, de behandeling door de medicus was prima, dus daarover geen geklaag. Maar de service van het ziekenhuis naar de burger toe is ronduit slecht.
De laatste keren gebeld, eerste keer na ruim 15 minuten nog steeds geen contact, dus afgebeld. Enkele uren daarna, na ruim 16 minuten eindelijk iemand kunnen spreken. Voor een gesprek van nog geen 2 minuten dus totaal een halfuur kwijtgeraakt. Ik bekijk of ik deze tijd nog aan het ziekenhuis in rekening zal brengen. Minder weergeven »
Clemens Clemo Roos
7 oktober 2022 10:10
Na de operatie heb ik een fijne tijd gehad
Leuke mooie kamer met mooi uitzicht.
Het eten was prima en verzorging was uitstekend.
L Krooder
11 juni 2022 18:06
Na de operatie heb ik een fijne tijd gehad
Leuke mooie kamer met mooi uitzicht.
Het eten was prima en verzorging was uitstekend.
L. Krooder
11 juni 2022 18:06
Schrijf een review
Heb je een vraag of is er iets niet juist? Neem contact op