Terug naar resultaten
van der Valk Hotel Eindhoven

van der Valk Hotel Eindhoven

van der Valk Hotel Eindhoven uit Eindhoven biedt professionele hulp bij afvallen volgens erkende methodieken. van der Valk Hotel Eindhoven helpt jou met het bereiken van een gezond streefgewicht.

Focus

Begeleiding van gezonde mensen met gewichtsproblemen
Gewichtsbegeleiding met een holistische benadering
Voeding en beweging

Geassocieerd met

van der Valk Hotel Eindhoven Reviews

4.1
6254 beoordelingen
Wij zijn in verschillende Van der Valk hotels geweest, maar dit hotel staat niet bij onze favorieten. De ontvangst aan de balie was matig en de bediening in het restaurant ronduit onbeleefd. De mensen naast ons zijn weggelopen daardoor, maar wij hadden trek en hebben ons omelet gewoon opgegeten. Het eten was oké, de prijs- kwaliteit verhouding ook. Maar er i... Meer weergeven »
Wij zijn in verschillende Van der Valk hotels geweest, maar dit hotel staat niet bij onze favorieten. De ontvangst aan de balie was matig en de bediening in het restaurant ronduit onbeleefd. De mensen naast ons zijn weggelopen daardoor, maar wij hadden trek en hebben ons omelet gewoon opgegeten. Het eten was oké, de prijs- kwaliteit verhouding ook. Maar er is ruimte voor verbetering, vind ik. Minder weergeven »
Ingeborg Dijkstra
25 maart 2024 18:06
we kwamen aan in het hotel om in te checken maar de mevrouw achter de balie was niet zo blij, we kwamen de kamer in, en het was super stoffig en het hout van de meubels waren stuk. Ook erg muffig en super warm in onze kamer. De volgende dag zouden ze onze kamer schoonmaken ze hebben alleen onze handoeken vervangen niet eens stofzuigen of poetsen dit is onze... Meer weergeven »
we kwamen aan in het hotel om in te checken maar de mevrouw achter de balie was niet zo blij, we kwamen de kamer in, en het was super stoffig en het hout van de meubels waren stuk. Ook erg muffig en super warm in onze kamer. De volgende dag zouden ze onze kamer schoonmaken ze hebben alleen onze handoeken vervangen niet eens stofzuigen of poetsen dit is onze eerste x en laatste x. Minder weergeven »
Mehmet Kaya
23 maart 2024 22:10
Veel te warm op de kamer! Airco kan niet aangenaam krijgen. Dit gemeld bij de receptie en bij andere kamers gekeken was precies hetzelfde. Vervolgens wordt er niets gedaan. Bij uitchecken nogmaals benoemd en er werd weer niets mee gedaan. In restaurant bediening slecht. Voorgerecht was er eerder dan de drankjes. Eten voor onze kleine man gevraagd of ze dit... Meer weergeven »
Veel te warm op de kamer! Airco kan niet aangenaam krijgen. Dit gemeld bij de receptie en bij andere kamers gekeken was precies hetzelfde. Vervolgens wordt er niets gedaan. Bij uitchecken nogmaals benoemd en er werd weer niets mee gedaan.

In restaurant bediening slecht. Voorgerecht was er eerder dan de drankjes. Eten voor onze kleine man gevraagd of ze dit even warm in de magnetron konden maken. Hebben we 3x naar moeten vragen en na bijna een halfuur kwam het eindelijk.

Al met al een valk onwaardige plek. Minder weergeven »
Ronald Vos
5 maart 2024 06:06
Heel goed hotel Groot uitgebreid ontbijtbuffet Keuze genoeg er is zeker keuze voor iedereen Uitgebreid eieren naar keuze met groenten en kaas en spek Heel gezellig Zeker een aanrader Ook een heel goed hotel voor met kinderen Heel dicht bij het centrum kan je gewoon een bus nemen 3 min en je bent in centrum Het hotel ligt direct naast de autostraten maar je h... Meer weergeven »
Heel goed hotel
Groot uitgebreid ontbijtbuffet
Keuze genoeg er is zeker keuze voor iedereen
Uitgebreid eieren naar keuze met groenten en kaas en spek
Heel gezellig
Zeker een aanrader
Ook een heel goed hotel voor met kinderen
Heel dicht bij het centrum kan je gewoon een bus nemen 3 min en je bent in centrum
Het hotel ligt direct naast de autostraten maar je hebt geen last van het verkeer Minder weergeven »
Kevin Van den eynt
25 februari 2024 08:08
Met mijn ouders daar lunch gereserveerd om hun 60 jarig huwelijk te vieren. Dit van te voren aangegeven en om mooie tafel bij het raam gevraagd. Werden vervolgens aan een smalle tafel aan de zijkant geplaatst. Natuurlijk was het niet bekend/doorgegeven dat het om een bijzondere gelegenheid ging. Bediening was waardeloos. Hebben 30 min op een glas cava gewach... Meer weergeven »
Met mijn ouders daar lunch gereserveerd om hun 60 jarig huwelijk te vieren. Dit van te voren aangegeven en om mooie tafel bij het raam gevraagd. Werden vervolgens aan een smalle tafel aan de zijkant geplaatst. Natuurlijk was het niet bekend/doorgegeven dat het om een bijzondere gelegenheid ging. Bediening was waardeloos. Hebben 30 min op een glas cava gewacht en als we iets wilde bestellen moesten we naar de kassa lopen om te vragen of we iets mochten bestellen. Echt verschrikkelijke ervaring. Eens maar nooit meer!!!! Minder weergeven »
Rob Marechal
13 februari 2024 22:10
Vandaag de "late" zondagbrunche (13.00-15.00 uur) genoten met vrienden. We hadden een perfecte ronde tafel, gesitueerd buiten het familiegedeelte met kinderen. Het eten vonden we minder van kwaliteit (lauw/koud/droog) en buffet werd slecht bijgevuld. Je moest er echt om vragen Het showcooking gedeelte werd rond 14.15 uur al opgeruimd, ik had de laatste 2 stu... Meer weergeven »
Vandaag de "late" zondagbrunche (13.00-15.00 uur) genoten met vrienden. We hadden een perfecte ronde tafel, gesitueerd buiten het familiegedeelte met kinderen.
Het eten vonden we minder van kwaliteit (lauw/koud/droog) en buffet werd slecht bijgevuld. Je moest er echt om vragen
Het showcooking gedeelte werd rond 14.15 uur al opgeruimd, ik had de laatste 2 stukjes zalm en dat terwijl we betaald hadden tot 15.00 uur. Dan is de prijs/kwaliteitsverhouding niet in balans. Betaalt toch € 34, 95 pp.
Ook het feit dat er geen alcoholvrije wijn geschonken werd, bevreemde mij, zeker in deze tijd. Voorlopig even geen buffet meer bij vd Valk Minder weergeven »
eric prudon
21 januari 2024 22:10
Fan van VdV, maar... Vergadering kan in restaurant, er zijn eigenlijk te weinig tafels die hier praktisch voor zijn. Kopje voor de koffie mooi maar klein oortje en eigenlijk moet er dan niet méér dan een espresso in... Verder prima en weer voldoende parkeergelegenheid als de verbouwing klaar is.
Wim Bremmers
19 januari 2024 16:04
De lunch was geweldig! Ik heb hier de lekkerste broodje carpaccio gegeten ever! Mijn man was ook heel tevreden over zijn boerenuitsmijter. Je hebt het trouwens gelijk een vakantiegevoel, want je wordt in het Engels aangesproken, ook moest de serveerster eerst een Nederlandstalige kaart zoeken. Het Nederlandse personeel vond ik minder aardig, een glimlach k... Meer weergeven »
De lunch was geweldig! Ik heb hier de lekkerste broodje carpaccio gegeten ever! Mijn man was ook heel tevreden over zijn boerenuitsmijter.

Je hebt het trouwens gelijk een vakantiegevoel, want je wordt in het Engels aangesproken, ook moest de serveerster eerst een Nederlandstalige kaart zoeken.

Het Nederlandse personeel vond ik minder aardig, een glimlach kost niets. Dat liet de Engelstalige jongeman zien die ons vriendelijk te woord stond.

Na het eten hebben we lang gewacht maar niemand kwam vragen of het gesmaakt had of dat we nog wat wilden.

Uiteindelijk zijn we zelf naar de balie gelopen om af te rekenen. Minder weergeven »
Margriet Pronk
16 januari 2024 16:04
Hier een koffie tafel gegeven met aardig wat gasten. De dames kunnen het allemaal heel mooi vertellen op het moment van afspreken maar op de dag zelf is het zeker niet valk waardig. De soep was lauw water met groenten erin. De broodjes te vroeg gesmeerd dus hartstikke taai. Parkeren? O dat kan in de garage ernaast. Was het dure geld absoluut niet waard. En l... Meer weergeven »
Hier een koffie tafel gegeven met aardig wat gasten. De dames kunnen het allemaal heel mooi vertellen op het moment van afspreken maar op de dag zelf is het zeker niet valk waardig. De soep was lauw water met groenten erin. De broodjes te vroeg gesmeerd dus hartstikke taai. Parkeren? O dat kan in de garage ernaast. Was het dure geld absoluut niet waard.
En lisanne, je hoeft dit niet te communiceren met het team, ik hoef geen excuses en nee ik wil ook geen contact opnemen om erover te praten. Het was een teleurstelling en dat blijft het. Doe het in het vervolg voor andere gasten gewoon beter Minder weergeven »
Kinder Fashion
12 december 2023 23:11
Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en bekwaam. We vroegen bij boeking om water op de kamer, maar Jennifer vond dat we net zo goed uit de kraan konden drinken of het in de Valk shop moesten aanschaffen. Wat er uit de keuken komt is abominabel slecht ; eend eerste keer gegrild-rauw; tweede keer jus verbrand; paddenstoelpasteitje met 1 snipper van... Meer weergeven »
Het bedienend personeel is uiterst vriendelijk en bekwaam. We vroegen bij boeking om water op de kamer, maar Jennifer vond dat we net zo goed uit de kraan konden drinken of het in de Valk shop moesten aanschaffen. Wat er uit de keuken komt is abominabel slecht ; eend eerste keer gegrild-rauw; tweede keer jus verbrand; paddenstoelpasteitje met 1 snipper van een paddenstoel (16 euro); van de huisgemaakte friet op de kaart zijn ze afgestapt om rendementsredenen een lunch met eiersalade ligt op een broodje waar je een raam mee kan ingooien ;glazen zijn niet goed afgewassen en stinken door een biofilm. Bij klachten is de restaurant manager niet thuis en reageert korzelig en brutaal Bij het afrekenen kan de rekening niet op het bedrijf. Wel krijgen we 100 euro terug voor het eten en volgende maand komt er een nieuwe chef kok.............. Minder weergeven »
dick van peer
11 december 2023 20:08
Beetje teleurgesteld wel. Aangegeven tijdens de reservatie dat 1 persoon glutenvrij moest. Toen wij de kaart kregen, wist de ober niet eens dat mensen met allergieën anders moeten eten. Daarna bij het opnemen van de bestelling aangegeven GLUTENVRIJ, maar dit bleek echter niet goed te gaan de rest van de avond. Bij de soep kwam normaal brood en de ober gaf aa... Meer weergeven »
Beetje teleurgesteld wel. Aangegeven tijdens de reservatie dat 1 persoon glutenvrij moest. Toen wij de kaart kregen, wist de ober niet eens dat mensen met allergieën anders moeten eten. Daarna bij het opnemen van de bestelling aangegeven GLUTENVRIJ, maar dit bleek echter niet goed te gaan de rest van de avond. Bij de soep kwam normaal brood en de ober gaf aan glutenvrij, maar mijn bord in dezelfde hand als het brood. Toen mijn hoofdgerecht kwam vroeg ik aan de ober voor de zekerheid nog eens of het glutenvrij was, maar dat wist hij niet, dus ging het navragen. Weer mijn bord terug de keuken in. Daarbij kwamen ook frietjes, toen ik vroeg aan de ober of deze glutenvrij waren kreeg ik het antwoord “dat is toch gewoon friet?” Deze had er duidelijk ook geen verstand van en vanuit de keuken werden er dus andere friet gemaakt. Bij de desserts was er niks glutenvrij en met de kennis van de obers ging ik het ook zeker niet proberen. Aangezien het een “van der valk” hotel was had ik er volste vertrouwen in dat het goed ging komen door eerdere ervaringen bij andere hotels, maar vannacht toch ziek geworden!
Als hotel zouden jullie misschien bij van der valk Gilze ervaring over allergieën kunnen opdoen! Minder weergeven »
Nikki Van Gool
12 november 2023 09:09
Even geleden geboekt en verbleven, na lang wikken en wegen, schrijf ik toch een recensie. Zondag ochtend is er vroeg een brandalarm afgegaan waardoor er paniek ontstond en iedereen naar het trappenhuis snelde, echter gingen de deuren beneden bij het trappenhuis niet open. Er ontstond nog grotere paniek in het trappenhuis en pas veel later werd er omgeroepen... Meer weergeven »
Even geleden geboekt en verbleven, na lang wikken en wegen, schrijf ik toch een recensie. Zondag ochtend is er vroeg een brandalarm afgegaan waardoor er paniek ontstond en iedereen naar het trappenhuis snelde, echter gingen de deuren beneden bij het trappenhuis niet open. Er ontstond nog grotere paniek in het trappenhuis en pas veel later werd er omgeroepen dat het vals alarm was.

Vervelend was vooral dat er daarna werd gedaan of het allemaal niet uitmaakt, zelfs bij uitchecken kwamen ze er niet op terug. Bij uitchecken heb ik zelf aangegeven de ochtend een nare ervaring te vinden, echter gaf ze het volgende aan: ja we zorgen dat het niet meer gebeurd. Later ook nog gemaild of er nog enigszins vervolg aangegeven gaat worden en dat mijn weekend was “verziekt” hierdoor. Hier werd verder niet iets mee gedaan.

Ik zou hier zeker niet meer heen gaan en al helemaal niet als je niet goed ter been bent. Minder weergeven »
anika jongerius
9 november 2023 17:05
Reeds vele malen 1 of meerdere overnachtingen geboekt bij Van der Valk Eindhoven, dit meestal naar volle tevredenheid. Echter bij aankomst voor 2 overnachtingen afgelopen zaterdag bleek er een besloten feest te zijn in de Ozzo Lounge. Door het geluid was de receptioniste al nauwelijks verstaanbaar en dit geluid was helaas ook zeer duidelijk hoorbaar in de ho... Meer weergeven »
Reeds vele malen 1 of meerdere overnachtingen geboekt bij Van der Valk Eindhoven, dit meestal naar volle tevredenheid.
Echter bij aankomst voor 2 overnachtingen afgelopen zaterdag bleek er een besloten feest te zijn in de Ozzo Lounge. Door het geluid was de receptioniste al nauwelijks verstaanbaar en dit geluid was helaas ook zeer duidelijk hoorbaar in de hotelkamer welke direct naast de Ozzo Lounge was op de eerste verdieping. Bij het boeken is er helaas niets vermeld over dit feest en bij het inchecken is er helaas ook geen kamer aangeboden die verder van het feestlawaai verwijderd was. Al met al een slechte eerste nacht gehad omdat na afloop de feestgangers nog lang moesten "napraten" op het parkeerterrein.
Het zou Van der Valk sieren om bij het reserveren van een overnachting zulke evenementen te melden om teleurstelling en ergernis te voorkomen.
Wel nog een lichtpuntje op deze avond, de medewerkster die ivm het sluiten van de Ozzo Lounge voor de hotelgasten, de bar op de 2e verdieping runde, was erg vriendelijk en zeker gastvrij. Minder weergeven »
Peter Dierkx
7 november 2023 17:05
Na een lange dag en lange reis aangekomen bij Van der Valk Eindhoven voor een weekendje weg. Daar aangekomen bleek er een feest te zijn van de 'baas'. Bij het inchecken konden we de receptioniste amper verstaan maar verzekerde ze ons dat we op de kamer echt niets van het feest zouden horen. Helaas bleek dat alles behalve. Je kon letterlijk alles horen en mee... Meer weergeven »
Na een lange dag en lange reis aangekomen bij Van der Valk Eindhoven voor een weekendje weg. Daar aangekomen bleek er een feest te zijn van de 'baas'. Bij het inchecken konden we de receptioniste amper verstaan maar verzekerde ze ons dat we op de kamer echt niets van het feest zouden horen. Helaas bleek dat alles behalve. Je kon letterlijk alles horen en meefeesten. Bij het boeken stond niets vermeld over een feest die die avond zou worden gegeven. Terug naar de receptie gegaan voor een andere kamer maar alles zat 'vol' en meer konden ze ook niet doen want het is een feest van de 'baas'. Feest zou tot ongeveer 01.00 uur duren dus we konden het geld teruggestort krijgen (wel pas begin volgende week en niet direct) en 2,5 uur terug rijden naar huis om 23.15 uur.. Nog gevraagd of we naar Van der Valk Hotel in de buurt konden maar dat blijkt niet meer te kunnen want het zijn franchise locaties. We moesten bij een ander gewoon weer de volle prijs betalen.

Een hele slechte service om ons naar huis te sturen. Jaren komen wij al bij Van der Valk en dit nog nooit meegemaakt. Omdat het een feest van de 'baas' was, werd er niets aan gedaan en moesten de gasten de geluidsoverlast maar accepteren. Onacceptabel en gastvrijheid hebben ze kennelijk niet van gehoord. Minder weergeven »
Mandy Kok
5 november 2023 15:03
Kwalijke zaak dat er mensen in de bediening staan die alleen Engels spreken. Ik spreek dat nl niet en aangezien het hotel/restaurant zich in Nederland bevindt mag ik toch op zijn minst verwachten mijn eigen taal te kunnen spreken. Als een ober zich 10 Nederlandse zinnen eigen maakt kan hij zich prima verstaanbaar maken.
Nicole Mooij
26 oktober 2023 09:09
Ik was hier eerder met mijn broer geweest na een lange reis. Dit was echter een blamage. Ik had mezelf voorgenomen hierover een email te sturen en dit ook gedaan waarbij mij een upgrade is toegezegd voor de volgende keer. Gezien ik vaker bij van der valk kom ook voor mijn werk heb ik voorgenomen het nogmaals te proberen afgelopen weekend, wat me redelijk goe... Meer weergeven »
Ik was hier eerder met mijn broer geweest na een lange reis. Dit was echter een blamage. Ik had mezelf voorgenomen hierover een email te sturen en dit ook gedaan waarbij mij een upgrade is toegezegd voor de volgende keer. Gezien ik vaker bij van der valk kom ook voor mijn werk heb ik voorgenomen het nogmaals te proberen afgelopen weekend, wat me redelijk goed is bevallen. De kamers hebben nog wel een puntje van aandacht nodig gezien ik de eerste keer in een kamer sliep met de rookmelder aan 1 draadje en een stuk tapijt in de kamer los zat. Dit keer had ik een luxe kamer wat pas gerenoveerd was met een vies aangeslagen met kalk douchekop. Dit is uiteindelijk wel verholpen maar niet helemaal de bedoeling. Eten en drinken was top. Je ziet echter wel dat de bediening het erg druk heeft. Minder weergeven »
Stephan Parreira
22 oktober 2023 19:07
Hier gelogeerd 24/9/23. Telefonisch gereserveerd kamer, 2 week parkeren en taxi. Inclusief heerlijk ontbijt (tot 10.30) voor 2 personen € 198,-. Dat betaal je alleen al voor 2 week parkeren bij het vliegveld, dus aanrader. Kreeg direct per mail en whatsapp bevestiging. Later idem informatie over ophaaltijd, enzovoort. Uitchecken pas om 12.00. s’Avonds lekker... Meer weergeven »
Hier gelogeerd 24/9/23. Telefonisch gereserveerd kamer, 2 week parkeren en taxi. Inclusief heerlijk ontbijt (tot 10.30) voor 2 personen € 198,-. Dat betaal je alleen al voor 2 week parkeren bij het vliegveld, dus aanrader. Kreeg direct per mail en whatsapp bevestiging. Later idem informatie over ophaaltijd, enzovoort. Uitchecken pas om 12.00.
s’Avonds lekker gegeten in restaurant Martinus. Alleen (detail) glaasjes met smeersels voor brood waren onhandig en we misten een snijplankje. Gezellige bar. Overal vriendelijk personeel. Ruime kamer op 8ste verdieping, prima bedden. Misten een ijskastje. De aardige taxichauffeur kwam precies op tijd. Als we weer vliegen vanaf Eindhoven, dan komen wij hier zeker terug. Minder weergeven »
Job Horn
26 september 2023 23:11
Wij hadden gehoord dat van de valk was verbouwd en daar wij wel gecharmeerd zijn over van der Valk gingen wij na terugkomst uit Duitsland eens langs bij van de valk in Eindhoven om daar wat te drinken en om ons te oriënteren. je kunt dan wel alles netjes verbouwen maar als je team niet gereed staat om de de gasten te verwelkomen en komt vragen wat ze willen... Meer weergeven »
Wij hadden gehoord dat van de valk was verbouwd en daar wij wel gecharmeerd zijn over van der Valk gingen wij na terugkomst uit Duitsland eens langs bij van de valk in Eindhoven om daar wat te drinken en om ons te oriënteren. je kunt dan wel alles netjes verbouwen maar als je team niet gereed staat om de de gasten te verwelkomen en komt vragen wat ze willen drinken en of eten ja dan schiet je er niet veel mee op. na een half uur gewacht te hebben toch maar even een jonge dame van de bediening die met zijn vieren aan het kletsen waren, aangesproken en ja hoor de bestelling werd opgenomen.
na een half uur kwamen de drankje maar geen bitter garnituur of kaas plankje weer 20 minuten gewacht en ja hoor daar kwamen de bitterballen maar nog steeds geen kaasplankje na gewacht te
hebben kwam er een ober en wij vroegen hem waar ons kaas plankje bleef en ging kijken en is nog steeds aan het zoeken want wij zagen hem ook niet meer terug. Daarna heb ik een dame van de bediening gevraagd of ik de leidinggevende kon spreken en na veel vieren en vijven kwam deze dame terug om te vragen wat onze klacht was en of zij iets verkeerd had gedaan. Daarop heb ik dit aan haar uitgelegd en daarna kwam alsnog haar leidinggevende ons verhaal aanhoren.
Deze jonge man heeft ons medegedeeld dat hij dit met zijn bediening ging bespreken en of hij nog meer voor ons kon betekenen ik heb hem medegedeeld dat dit niet meer te repareren was ook al zouden wij de drankjes en de bitterballen gratis krijgen
wat hij ook zoals wij vermoede ook deed. Met een wrang gevoel hebben wij afscheid genomen en bedenken ons nog een keer of wij hier nog wel eens willen drinken of eventueel overnachten . Minder weergeven »
peter polling
26 september 2023 13:01
Uitzonderlijk onbeleefd bedienend personeel in het restaurant. Als je hier stopt om je Tesla op te laden, pak dan ergens anders een kopje koffie en een snack. voedsel verbrandt zo erg dat je de eieren niet eens door kunt snijden. vreselijk eten gecombineerd met onbeschoft en incompetent personeel. je moet uren in de bediening staan ​​en zelf op zoek gaan naa... Meer weergeven »
Uitzonderlijk onbeleefd bedienend personeel in het restaurant. Als je hier stopt om je Tesla op te laden, pak dan ergens anders een kopje koffie en een snack. voedsel verbrandt zo erg dat je de eieren niet eens door kunt snijden. vreselijk eten gecombineerd met onbeschoft en incompetent personeel. je moet uren in de bediening staan ​​en zelf op zoek gaan naar een ober, maar je wordt geconfronteerd met een uitzonderlijk zuur gezicht. Minder weergeven »
Andrea Coetsee
23 september 2023 10:10
''Kamers/faciliteiten top, personeelsbeleid mager" Helaas was mijn ervaring in dit hotel minder positief dan verwacht. Ten eerste was er een misverstand bij het inchecken, waarbij er maar één gast in plaats van twee op de kamer mocht verblijven, terwijl dit anders was afgesproken. Het gebrek aan flexibiliteit in deze situatie was teleurstellend, er was ook... Meer weergeven »
''Kamers/faciliteiten top, personeelsbeleid mager"

Helaas was mijn ervaring in dit hotel minder positief dan verwacht. Ten eerste was er een misverstand bij het inchecken, waarbij er maar één gast in plaats van twee op de kamer mocht verblijven, terwijl dit anders was afgesproken. Het gebrek aan flexibiliteit in deze situatie was teleurstellend, er was ook maar 1 persoon, zijn wil was wet.

Daarnaast viel het me op dat er weinig empathie was bij de nachtmedewerkers. Hun benadering ten opzichte van de gasten verschilde duidelijk van die van de dagmedewerkers, en niet op een positieve manier. Het was merkwaardig dat er zo'n groot verschil was in de service tussen de verschillende tijdstippen.

Ik hoop dat het hotel deze punten ter harte neemt en werkt aan het verbeteren van de communicatie en de consistentie in klantenservice. Het zou prettig zijn als gasten zich te allen tijde welkom en gewaardeerd voelen tijdens hun verblijf. Ik hoop dat dit hotel specifiek in de toekomst betere ervaringen biedt aan zijn gasten." Minder weergeven »
Wessel Dappers
15 september 2023 01:01
Personeel restaurant zeer slecht opgeleid. Onthutsend. Twee keer zelf een bestelde fles wijn moeten openen. Onervaren kan, maar het was een rustige avond met een lage bezettingsgraad en er was geen leiding te bekennen. Help die onervaren krachten dan. Geen dessert genomen, werd niet naar gevraagd. Aan de balie afgerekend. Geen vraag over wat we ervan vonden... Meer weergeven »
Personeel restaurant zeer slecht opgeleid. Onthutsend. Twee keer zelf een bestelde fles wijn moeten openen. Onervaren kan, maar het was een rustige avond met een lage bezettingsgraad en er was geen leiding te bekennen. Help die onervaren krachten dan. Geen dessert genomen, werd niet naar gevraagd. Aan de balie afgerekend. Geen vraag over wat we ervan vonden en of alles naar wens was. Gerechten waren overigens in orde. Bij Van der Valk verwacht ik goed opgeleid personeel en aandacht voor kwaliteit. Onacceptabele wanprestatie voor deze vrijdagavond. Geschrokken. Barpersoneel idem. Laag niveau. Erg jammer. Zou contact vanuit hotel op prijs stellen omdat ik erg nieuwsgierig ben naar een verklaring.

Kamers correct en schoon, hoewel gedateerd. Uitstekend niveau ontbijt met veel keuze. Minder weergeven »
Bart V
10 september 2023 09:09
Ik was hier met man en zoon op zaterdag 26/8 voor de lunch. Er waren nauwelijks gasten en ik telde 5 personeelsleden. Na een kwartier was er nog niemand bij ons tafeltje verschenen. Wij gingen er om vragen. Er verscheen iemand en toen ik vroeg wat de huiswijn was, wist deze ober dat niet. Hij bracht een menukaart. Hier stonden geen dranken op🤢. Wij bestelde... Meer weergeven »
Ik was hier met man en zoon op zaterdag 26/8 voor de lunch. Er waren nauwelijks gasten en ik telde 5 personeelsleden. Na een kwartier was er nog niemand bij ons tafeltje verschenen. Wij gingen er om vragen. Er verscheen iemand en toen ik vroeg wat de huiswijn was, wist deze ober dat niet. Hij bracht een menukaart. Hier stonden geen dranken op🤢. Wij bestelden en ik nam een couscoussalade. Na 20 minuten arriveerden de gerechten van man en zoon. Ik wilde dat zij aten anders werd het koud. Na nog een kwartier wist ik een ober te laten komen en deze mevrouw deed eerst navraag (weer 5 minuten) en zei toen: “dit gerecht was op”….😳. Tja, dan zeg je niks en serveer je gewoon niks natuurlijk.
Ik vroeg toen om een Carpaccio (snel en niks aan te verkloten…) en ik zei: ik wil deze NIET op de rekening zien. Zij begreep dit volkomen en was het helemaal eens.
Een half uur later vragen we de rekening. Er verschijnt weer iemand anders en natuurlijk staat mijn Carpaccio erop. Ik vraag naar de dame met wie ik de afspraak maakte - zij onderbreekt mij meteen en zegt: “ ik heb het gezegd maar die collega is nu weg”. Werkelijk, de excuuscultuur…. Het boeit niemand, zolang je maar niet aansprakelijk bent….
Het is lang geleden dat ik zo’n onvoorstelbaar slechte horeca ervaring gehad heb. Mijd deze zaak - wat een minachting voor de klant, en wat een onbegrip van het vak bij het personeel en wat een onvermogen in communicatie…. Minder weergeven »
P Wolfswinkel
26 augustus 2023 11:11
We hebben hier geslapen omdat we naar Dynamo gingen. Er zijn vele nieuwe kamers bijgekomen maar daar hebben wij niet geslapen. We sliepen in de toren. De kamers zijn in vergelijking met andere van der Valken een beetje oubollig. De airco deed het niet super (oude airco display) en in de badkamer was het erg warm. Het ontbijt was super. Heel uitgebreid heel v... Meer weergeven »
We hebben hier geslapen omdat we naar Dynamo gingen. Er zijn vele nieuwe kamers bijgekomen maar daar hebben wij niet geslapen. We sliepen in de toren. De kamers zijn in vergelijking met andere van der Valken een beetje oubollig. De airco deed het niet super (oude airco display) en in de badkamer was het erg warm. Het ontbijt was super. Heel uitgebreid heel veel keuze. Je kan ook lekker buiten ontbijten. Al met al een goed hotel. Minder weergeven »
Agnes PhotosForFun
25 augustus 2023 07:07
In de coronatijd hier verbleven en ik was hier erg positief over; door wat aanpassingen mocht ik mijn ontbijt uitkiezen en vervolgens mee naar de kamer nemen. Dat was een beetje een gedoe (in je eentje eten + drinken op één dienblad en hoe gaat dat dan in godsnaam met de lift en hoteldeuren?) maar met een beetje flexibiliteit kom je een eind. Roomservice was... Meer weergeven »
In de coronatijd hier verbleven en ik was hier erg positief over; door wat aanpassingen mocht ik mijn ontbijt uitkiezen en vervolgens mee naar de kamer nemen. Dat was een beetje een gedoe (in je eentje eten + drinken op één dienblad en hoe gaat dat dan in godsnaam met de lift en hoteldeuren?) maar met een beetje flexibiliteit kom je een eind.
Roomservice was prima.
Soms moest je een tijdje wachten bij de receptie omdat het druk was.
Personeel deed niet moeilijk als ik wat water vroeg om voor mijn medicijnen of wat theewater. Hele fijne ervaring gehad hier. Mooie omgeving om per fiets te verkennen. Minder weergeven »
VoornaM Achternaam
21 augustus 2023 09:09
Bediening was erg goed. De schnitzel was ook prima. Maar hoe je het voor elkaar krijgt om een ieniemienie bakje frietjes (het waren geteld 12 hele frietjes) en 8 aardappeltjes te serveren?! En een klein laagje mayo. Wel volle pond betalen. Devaluatie van het "Valk" merk.
Arnaud van Beek
12 augustus 2023 08:08
De receptie van het hotel stond verkeerd aangeduid op de parking, waardoor we een kwartier hebben moeten zoeken,zwaar geladen,met onze koffers. Eenmaal ingecheckt,vriendelijke dames. 1 lift kapot, midden in de week?? Enorme wachtijden aan de andere lift. Hopelijk valt die niet in panne!! De kamer lijkt ok, wel verouderd. De deur van de badkamer piept mega. G... Meer weergeven »
De receptie van het hotel stond verkeerd aangeduid op de parking, waardoor we een kwartier hebben moeten zoeken,zwaar geladen,met onze koffers. Eenmaal ingecheckt,vriendelijke dames. 1 lift kapot, midden in de week?? Enorme wachtijden aan de andere lift. Hopelijk valt die niet in panne!! De kamer lijkt ok, wel verouderd. De deur van de badkamer piept mega. Geen koelkastje aanwezig, geen kluisje, en geen balkon zoals beschreven stond op de website waar we geboekt hadden. De bus genomen richting centrum,15 min ongeveer tot aan station. Veel keuze. De terugweg was ook zeer vlot. 5 posten op de tv, gelukkig wel casten, Netflix lukte niet. Mijn matras lag in een put. Met als gevolg zere rug, kon alleen voor eigen comfort op de rug slapen. Airco werkt naar behoren, geen geluidshinder van autostrade (10de verdieping) en zeer stil op de gang. We kijken uit naar het ontbijt. Minder weergeven »
Faye Steenbeke
3 augustus 2023 20:08
15 jaar geregeld gebruik van het hotel gemaakt,mede om de perfecte locatie ..maar door een probleem bij inchecken en geen enkele medewerking van het personeel een rot gevoel ervaren.. contant geld verboden ,maar wel in bar ,casino en resraurant. afgelopen woensdag in van der valk eindhoven best geweest en personeel en kamers top. klacht gestuurd en standaard... Meer weergeven »
15 jaar geregeld gebruik van het hotel gemaakt,mede om de perfecte locatie ..maar door een probleem bij inchecken en geen enkele medewerking van het personeel een rot gevoel ervaren..
contant geld verboden ,maar wel in bar ,casino en resraurant.
afgelopen woensdag in van der valk eindhoven best geweest en personeel en kamers top.
klacht gestuurd en standaard mail terug gekregen.had zelf 3 oplossingen bedacht,me van der valk te goed gebruiken,de laatste 30 ( van de 285 euro) een dag later betalen,of eenmalige uitzondering contant aannemen,alle 3 afgrwezen maar geen een oplossing van hun kant. Minder weergeven »
nck
20 juli 2023 07:07
Vorige week donderdag op vrijdag hier geslapen, 2 dames tegenover mij in de gang feestje aan het bouwen waren met lachgastanks ze werden uiteindelijk om 01:30 van de kamer verwijderd met een hoop herrie niet erg best voor je nachtrust. Gisteren weer een kamer geboekt dit keer op een andere verdieping, deze was goed maar allemaal wel erg gedateerd. In het res... Meer weergeven »
Vorige week donderdag op vrijdag hier geslapen, 2 dames tegenover mij in de gang feestje aan het bouwen waren met lachgastanks ze werden uiteindelijk om 01:30 van de kamer verwijderd met een hoop herrie niet erg best voor je nachtrust. Gisteren weer een kamer geboekt dit keer op een andere verdieping, deze was goed maar allemaal wel erg gedateerd. In het restaurant ook erg slechte service ervaren, je vraagt om een biertje vergeten ze gewoon te brengen en dit tot 2x toe erg slechte zaak terwijl het niet eens druk was. Dan nog het eten friet nog half rauw entrecote die dreef in het vet... voor mij de laatste keer vd valk eindhoven Minder weergeven »
Mystix rejhs
6 juli 2023 06:06
Van 16 juni overnachting gehad ( 3 kamers) bij jullie in de Economy Room, het was erg warm op de kamer er stond wel een staande langwerpige airco, met weinig verkoeling. ( het was op dat moment 29 graden buiten) om in deze temperaturen te overnachten niet echt fijn. de deur naar het terras kon maar een klein stukje open, deur kon niet op de kantel stand. Ook... Meer weergeven »
Van 16 juni overnachting gehad ( 3 kamers) bij jullie in de Economy Room, het was erg warm op de kamer er stond wel een staande langwerpige airco, met weinig verkoeling. ( het was op dat moment 29 graden buiten) om in deze temperaturen te overnachten niet echt fijn. de deur naar het terras kon maar een klein stukje open, deur kon niet op de kantel stand. Ook in de badkamer was het erg warm, hier stond de vloerverwarming zelfs nog aan. Voor deze oudere kamers die nog gerenoveerd moesten worden was het een dure overnachting. Dit allemaal ook gemeld bij het uitchecken, jammer genoeg er niks meer van gehoord.
korting was wel iets wat wij hadden verwacht van vd Valk
Dit zijn wij niet gewend bij vd Valk
Het ontbijtbuffet was de volgende morgen wel goed

Jammer genoeg niks meer van het hotel gehoord.
Wat wel is toegezegd 🙈 Minder weergeven »
Hillie de Vlugt
22 juni 2023 04:04
Helaas...ontzettend armoedige kamers...totaal niet gewend van een Van der Valk hotel!? Vies óók, er was 100% niet schoongemaakt . Dit vermeld bij de receptie maar die kon alleen maar "sorry" zeggen... "Was uw verblijf verder wel tot uw wens?" Zo vond ik onder het bed allerlei troep..leeg flesje water, bon..snoep papiertjes ets.. en lag het vieze gebruikte... Meer weergeven »
Helaas...ontzettend armoedige kamers...totaal niet gewend van een Van der Valk hotel!?
Vies óók, er was 100% niet schoongemaakt .

Dit vermeld bij de receptie maar die kon alleen maar "sorry" zeggen...
"Was uw verblijf verder wel tot uw wens?"
Zo vond ik onder het bed allerlei troep..leeg flesje water, bon..snoep papiertjes ets.. en lag het vieze gebruikte zeepje van de vorige bezoeker nog in de badkamer onder de douche... Minder weergeven »
Fritsie Frits
13 juni 2023 21:09
We kwamen bij het hotel aan. Vriendelijk ontvangen en prima service. Toen naar de kamer in erg oud gedeelte, de kamer was niet schoongemaakt en bed zat onder de haren. Terug bij receptie andere kamer gekregen en 2 gratis drankjes. Nieuwe kamer was ook in oude gedeelte. Bed gelukkig hier wel schoon, maar balkon was erg smerig en dat was ook het geval bij de o... Meer weergeven »
We kwamen bij het hotel aan. Vriendelijk ontvangen en prima service. Toen naar de kamer in erg oud gedeelte, de kamer was niet schoongemaakt en bed zat onder de haren. Terug bij receptie andere kamer gekregen en 2 gratis drankjes. Nieuwe kamer was ook in oude gedeelte. Bed gelukkig hier wel schoon, maar balkon was erg smerig en dat was ook het geval bij de oude kamer. Badkamer was prima, maar de handdoeken hadden rare zwarte plekjes en eentje zat onder de haren. Het bad in de badkamer was ook niet schoon, terwijl dit gemakkelijk schoon te maken is. Restaurant was te doen, maar kastjes waar het makkelijk schoon te maken is zit onder een dikke laag stof. Prijzen waren ook wel iets boven gemiddeld in het restaurant. Als voorgerecht brood gehad, broodjes waren wel aan de droge kant en de sausjes ook niet optimaal. 6 vierkante kleine stukjes droge brood voor €6 is ook nog wel aan de dure kant. Schnitzel als hoofdgerecht. Schnitzel was wel prima, maar patat en aardappelkroketjes NIET TE ETEN! De patat was niet goed gebakken en de aardappelkroketjes waren erg raar gekruid. De saté was ook erg teleurstellend, 1 houten stokje met een beetje kip. Na het eten nog even gesport in de gym, was een prima gym om voor 1 dagje even te sporten. Daarna nog even in het zwembad gezwommen, was een prima gemiddeld zwembad, maar er zat volgensmij wel iets teveel chloor in. Kregen al erg snel last van de ogen, terwijl we boven water zijn gebleven. De douche in het zwembad, was prima met een prima gratis zeepje. Als afsluiting nog even een drankje gedaan in het café bij de receptie, hadden namelijk een tegoedbon voor 2 drankjes gekregen, vanwege de eerste erg niet schoongemaakte smerige kamer. Hier hebben we wel prima gezeten. Ontbijt was goed en prima te eten. Hadden ons erna uitgekeken, maar viel erg tegen. Overall rating: kamer 2.5/10, faciliteiten 7/10, avondeten 4.5/10 en ontbijt 7.5/10 Minder weergeven »
Thijs
4 mei 2023 11:11
Wij wilde graag 1 nachtje boeken maar dat was al niet mogelijk. Moesten minimaal 2 overnachtingen doen. Comfort kamer 125 p.n dus totaal 250 euro. Bij aankomst was met contant geld betalen al niet mogelijk. Echt belachelijk. Maakt voor ons verder niets uit maar denk niet dat iedereen daar blij mee is ivm privacywet. Aangekomen in de kamer wisten we niet wat... Meer weergeven »
Wij wilde graag 1 nachtje boeken maar dat was al niet mogelijk. Moesten minimaal 2 overnachtingen doen. Comfort kamer 125 p.n dus totaal 250 euro. Bij aankomst was met contant geld betalen al niet mogelijk. Echt belachelijk. Maakt voor ons verder niets uit maar denk niet dat iedereen daar blij mee is ivm privacywet.
Aangekomen in de kamer wisten we niet wat we zagen. Wat een vieze oude boel zeg. Gore vloerbedekking. Geen verduisterende gordijnen. Afgebladderd hout. Schimmel in de douchecabine. Koffiekopjes waren niet schoon. Tv deed het niet. En geen koelkastje aanwezig. Naar receptie gebeld of het mogelijk was dat we een kamer met koelkastje konden krijgen. Kon wel maar moesten we wel even 65 euro per nacht meer betalen.
Wij zijn altijd zeer tevreden over van der valk hotels maar dit is veruit het allerslechtste verblijf geweest. Wij zijn daarom ook maar 1 nachtje gebleven ondanks dat wij voor 2 betaald hebben. Maar dit is geen ontspanning wanneer je je alleen maar irriteerd. Voor ons NOOIT meer van der valk Eindhoven Minder weergeven »
germainesmolders1
17 april 2023 10:10
Wat een slechte service van de front desk bij Hotel Casino van der Valk! We komen na middernacht aan met heel veel bagage en de security bij de check in beloofd mij te helpen met de bagage en karretje te halen en laat mij vervolgens als vrouw alleen buiten eindeloos wachten met alle bagage. Blijkt hij zijn collega te vertellen dat hij naar de wc gaat in plaa... Meer weergeven »
Wat een slechte service van de front desk bij Hotel Casino van der Valk! We komen na middernacht aan met heel veel bagage en de security bij de check in beloofd mij te helpen met de bagage en karretje te halen en laat mij vervolgens als vrouw alleen buiten eindeloos wachten met alle bagage. Blijkt hij zijn collega te vertellen dat hij naar de wc gaat in plaats van een karretje te halen of even te komen helpen. Na ruim 20 minuten in de kou alleen in de donker buiten te staan wachten met alle bagage komt gelukkig mijn man die de auto is gaan parkeren. Hij gaat naar binnen en gaat zelf maar ergens een karretje zoeken. Komt die jonge man op z’n dooie gemak aanlopen met de opmerking dat hij naar de wc was gegaan. Chapeau, dat noem ik nog eens servicegericht en behulpzaam zijn. 🙄🙄🙄 Het was ook niet alsof die twee mannen zoveel te doen hadden…blijkbaar is basis beleefdheid en behulpzaamheid niet meer zoals men gewend is onderdeel van Van der Valk’s opleiding van hun personeel….. Minder weergeven »
Genevieve Wehry
13 april 2023 23:11
Ik heb doorheen de jaren al heel wat Van Der Valk hotels bezocht maar deze is ronduit de slechtste. Ik had dit keer een suite geboekt maar dit overtreft een standaardkamer nog niet eens. Ventilatie die continu een zwaar geluid maakt, bubbelbad stuk, interieur vies en dan nog maar te zwijgen over de vieze matras met daaronder nog een pakje gebruikte wegwerpsc... Meer weergeven »
Ik heb doorheen de jaren al heel wat Van Der Valk hotels bezocht maar deze is ronduit de slechtste. Ik had dit keer een suite geboekt maar dit overtreft een standaardkamer nog niet eens. Ventilatie die continu een zwaar geluid maakt, bubbelbad stuk, interieur vies en dan nog maar te zwijgen over de vieze matras met daaronder nog een pakje gebruikte wegwerpscheermesjes…

Voor het avondeten had ik gereserveerd in het à la carte restaurant. De ober die ons bediende was zeer onvriendelijk, de menukaart en het bestek werden van ver op tafel gesmeten. De mensen het tafeltje naast ons werden door hem ook afgesnauwd nadat ze al enkele malen de rekening hadden moeten vragen.
Ons voorgerecht kregen we vrij snel maar was al verorberd vooraleer we nog maar een drankje hadden zien passeren. Er is weinig overzicht in de zaal.

Welgemeende complimenten aan de chef want de kwaliteit van het eten was super! Nu het ontbijt nog afwachten en dan zit ons verblijf er alweer op. Minder weergeven »
Glenn Van Tilburg
19 januari 2023 07:07
We zijn hier geweest op 24 december bij t lopend buffet met 10 man . Wat echt heeel slecht was van der valk onwaardig .beginnen bij t begin . Komen voor t eten aan ( jonge kinderen speelhol )we liepen door naar boven toe omdat we van mening waren dat t weer boven was komen bij een dame aan en vraagt ons naar de naam en zegt vervolgens mag u hier wachten . Wi... Meer weergeven »
We zijn hier geweest op 24 december bij t lopend buffet met 10 man . Wat echt heeel slecht was van der valk onwaardig .beginnen bij t begin . Komen voor t eten aan ( jonge kinderen speelhol )we liepen door naar boven toe omdat we van mening waren dat t weer boven was komen bij een dame aan en vraagt ons naar de naam en zegt vervolgens mag u hier wachten . Wij wachten andere 5 zijn met een lift later gekomen naar beneden en komen in de buffet zaal aan en worden naar een tafel gebracht en wij stonden met 5 man aan de andere kant . Bellen naar elkaar waar ben je . Wij zitten aan de tafel kan niet moeten naar boven toe werdt ons gemeld . Puntje bij paaltje moesten we beneden zitten . Er zou iemand aan tafel komen om alles uit te leggen . Hebben na 50 min wachten nog niemand gezien zijn in de tussentijd maar iets te eten gaan halen . Had trek in biefstuk en stukje hertenbiefstuk wat bloemkool gehaald . In de tussentijd eindelijk iemand die kwam voor de drankjes .denk je lekker te gaan eten . Biefstuk echt koud hertenbiefstuk koud . Bloemkool zo knetter hard niet normaal . Kinderbuffet met kids er was niks . Kamer van ons schimmel in de douche tissue box in de douche leeg . Matras door gelegen was een zitkuil. Ontbijt smorgens .geen tafel voor 10 man . Zijn we maar aan een smerige groene tafel zelf gaan zitten omdat niemand je begeleid naar een tafel .stoelen waren echt smerig tafel niet ingedekt er was niks ( was dr ook niet mensen met 4 man aan een 8 persoons tafel) brood was op duurde heel lang voordat dingen werden aangevuld . Mijn schoonouders hebben hier veel geld voor betaald voor een nachtje en ik vindt t echt beschamend . Was de 3 de x dat we er waren maar zo slecht niet normaal . Minder weergeven »
Matthew Natterer
30 december 2022 22:10
Bij aankomst gemeld geen bevestigingmail reservering gehad te hebben, stond gelukkig wel in systeem. Personeel werd naar ons insziens niet goed begeleid, niet voldoende gekwalificeerd personeel. Drank vrij snel geserveerd, duurde lang voordat lunch opgenomen werd. Soep arriveerde vrij snel, netjes met 2 man personeel. Soepballetjes koud, soep lauw.... Daarna... Meer weergeven »
Bij aankomst gemeld geen bevestigingmail reservering gehad te hebben, stond gelukkig wel in systeem. Personeel werd naar ons insziens niet goed begeleid, niet voldoende gekwalificeerd personeel. Drank vrij snel geserveerd, duurde lang voordat lunch opgenomen werd. Soep arriveerde vrij snel, netjes met 2 man personeel. Soepballetjes koud, soep lauw.... Daarna een uur op uitsmijter en broodje gewacht na 3x vragen.... Op dat moment vrij rustig in de brasserie, geen topdrukte... Wij waren met gezelschap van 4, waarvan 1 hulpbehoevende mevrouw die echt dorst kreeg... Jammer dat er drankjes zeer lange tijd op de bar blijven staan... Wij waren uitgenodigd, maar zou nooit meer hier naar toe gaan. Hoop dat ze ter compensatie de laatste drankjes niet in rekening hebben gebracht. Minder weergeven »
patricia Ermens
11 december 2022 21:09
Schrijf een review
Heb je een vraag of is er iets niet juist? Neem contact op