Terug naar resultaten
Schrijf een review
Voedingsadvies Utrecht
Voedingsadvies Utrecht uit Utrecht helpt jou met het bereiken van een gezond gewicht. Voedingsadvies Utrecht is een praktijk die professionele begeleiding biedt bij geselecteerde afvalmethodieken.
Focus
Begeleiding van gezonde mensen met gewichtsproblemen
Gewichtsbegeleiding met een holistische benadering
Voeding en beweging
Geassocieerd met
Voedingsadvies Utrecht Reviews
3.9
17 beoordelingen
Fijne praktijk met vakkundig personeel. Zowel de tandarts als mondhygiëniste. Wat ik ook prettig vind is dat je op tijd wordt behandeld en dus niet lang in de wachtkamer hoeft te wachten.
M Noorlander
13 december 2022 13:01
Ik herken de negatieve reviews van anderen gelukkig totaal niet. Via een weekenddienst ben ik ooit bij deze praktijk terecht gekomen en was zo tevreden dan ik ben overgestapt van mijn oude 'slager' naar deze praktijk.
Ik vind het meedenken bij medische situaties en de vriendelijkheid, maar professionaliteit van zowel Tandarts Ubels-Pennewaard als Mondhygiën...
Meer weergeven »
Ik herken de negatieve reviews van anderen gelukkig totaal niet. Via een weekenddienst ben ik ooit bij deze praktijk terecht gekomen en was zo tevreden dan ik ben overgestapt van mijn oude 'slager' naar deze praktijk.
Ik vind het meedenken bij medische situaties en de vriendelijkheid, maar professionaliteit van zowel Tandarts Ubels-Pennewaard als Mondhygiëniste van Asselt erg fijn. De moderne digitale manier van agenda-afspraken via mail krijgen, herinnering dag van te voren en de administrative afhandeling met mijn zorgverzekeraar, waar ik een tandheelkundige aanvulling heb, fijn! Minder weergeven »
Ik vind het meedenken bij medische situaties en de vriendelijkheid, maar professionaliteit van zowel Tandarts Ubels-Pennewaard als Mondhygiëniste van Asselt erg fijn. De moderne digitale manier van agenda-afspraken via mail krijgen, herinnering dag van te voren en de administrative afhandeling met mijn zorgverzekeraar, waar ik een tandheelkundige aanvulling heb, fijn! Minder weergeven »
Marc
23 mei 2022 15:03
Ik kom al jaren tot volle tevredenheid naar deze Tandartspraktijk. Helaas gaat mijn vaste tandarts Utrecht en deze praktijk verlaten, maar ik vertrouw erop dat daar weer een goede voor in de plaats komt. Vanmiddag een afspraak gehad bij de nieuwe Mondhygieniste Karin. Met nieuwe technieken mijn gebit supergereinigd en ontdaan van tandsteen. Niet alleen profe...
Meer weergeven »
Ik kom al jaren tot volle tevredenheid naar deze Tandartspraktijk. Helaas gaat mijn vaste tandarts Utrecht en deze praktijk verlaten, maar ik vertrouw erop dat daar weer een goede voor in de plaats komt. Vanmiddag een afspraak gehad bij de nieuwe Mondhygieniste Karin. Met nieuwe technieken mijn gebit supergereinigd en ontdaan van tandsteen. Niet alleen professioneel goed, maar ook nog heel vriendelijk en laat goed zien wat ze doet en waarom. Top. Alleen achter de balie zitten soms dames die nou niet een uitstraling hebben van dat je er welkom bent. Daarover zijn al meerdere reviews geweest en ik beaam die. Kan beter.
Minder weergeven »
Roderick van der Kroon
27 december 2021 14:02
Ik ben al jaren erg tevreden bij deze tandarts. Het ontvangst is naar mijn ervaring altijd vriendelijk. De tandartsen zijn kundig en geven duidelijke uitleg bij behandelingen en eventuele overwegingen. Ze zouden hier nooit zomaar een dure behandeling starten als dat niet nodig is.
Na mijn aanraden heeft mijn partner ook de keuze gemaakt voor deze tandarts. D...
Meer weergeven »
Ik ben al jaren erg tevreden bij deze tandarts. Het ontvangst is naar mijn ervaring altijd vriendelijk. De tandartsen zijn kundig en geven duidelijke uitleg bij behandelingen en eventuele overwegingen. Ze zouden hier nooit zomaar een dure behandeling starten als dat niet nodig is.
Na mijn aanraden heeft mijn partner ook de keuze gemaakt voor deze tandarts. Die heeft ook regelmatig de mondhygiënist nodig en is hier ook erg over te spreken. Minder weergeven »
Na mijn aanraden heeft mijn partner ook de keuze gemaakt voor deze tandarts. Die heeft ook regelmatig de mondhygiënist nodig en is hier ook erg over te spreken. Minder weergeven »
Emily de Hartog
18 november 2021 08:08
Ik keek uit naar een bezoek aan mijn nieuwe tandarts, helaas was dit eerste bezoek een nare ervaring.
Ik was verkeerd gereden en was hierdoor 5 minuten later. Er was niemand bij de balie, na even gewacht te hebben besloot ik aan te schuiven bij de andere wachtende. Toen Bianca van Doorn achter haar balie ging zitten hielp ze eerst nog een ouder stel. Eenma...
Meer weergeven »
Ik keek uit naar een bezoek aan mijn nieuwe tandarts, helaas was dit eerste bezoek een nare ervaring.
Ik was verkeerd gereden en was hierdoor 5 minuten later. Er was niemand bij de balie, na even gewacht te hebben besloot ik aan te schuiven bij de andere wachtende. Toen Bianca van Doorn achter haar balie ging zitten hielp ze eerst nog een ouder stel. Eenmaal klaar zit ik al 10 minuten binnen en riep ze vanaf de balie waarvoor ik kwam, ik meldde dat ik een afspraak had waarop ik gelijk een sneer kreeg dat ik te laat was en dat ze me had proberen te bellen, ik had geen gemiste oproep (het nummer was niet in gebruik meldde ze later, dus ze heeft het verkeerde nummer gebeld). Ze sprak toen hoorbaar haar collega aan dat mw Houwen toch nog had besloten om op te komen dagen. Ze heeft me daarna niet meer laten weten of ik nog geholpen kon worden of wat de bedoeling was.
Uiteindelijk na 20 minuten binnen werd ik opgehaald door Shene Qazizada.
Bij binnenkomst wilde ik haar uitleggen dat ik hier voor het eerst ben en het tot nu toe geen prettige ervaring vind. De "en hoe komt dat denk je" en "ik zal het doorgeven" vind ik geen professionele manier van met je patiënten spreken over een klacht. Had het meisje begrip getoond voor de situatie dan had dat al iets goed gemaakt maar de laconieke houding gaf mij niet het vertrouwen dat ik en mijn gebit hier in goede handen waren.
Naast de tandverzorging die een tandarts biedt hoort daar naar mijn mening ook een stukje klantvriendelijkheid bij wat vertrouwen zou kunnen wekken bij de patiënt. Helaas is tandartspraktijk Jordanlaan er voor mij niet in geslaagd, gelukkig zijn er nog genoeg andere tandartsen en praktijken die dit wel begrijpen. Minder weergeven »
Ik was verkeerd gereden en was hierdoor 5 minuten later. Er was niemand bij de balie, na even gewacht te hebben besloot ik aan te schuiven bij de andere wachtende. Toen Bianca van Doorn achter haar balie ging zitten hielp ze eerst nog een ouder stel. Eenmaal klaar zit ik al 10 minuten binnen en riep ze vanaf de balie waarvoor ik kwam, ik meldde dat ik een afspraak had waarop ik gelijk een sneer kreeg dat ik te laat was en dat ze me had proberen te bellen, ik had geen gemiste oproep (het nummer was niet in gebruik meldde ze later, dus ze heeft het verkeerde nummer gebeld). Ze sprak toen hoorbaar haar collega aan dat mw Houwen toch nog had besloten om op te komen dagen. Ze heeft me daarna niet meer laten weten of ik nog geholpen kon worden of wat de bedoeling was.
Uiteindelijk na 20 minuten binnen werd ik opgehaald door Shene Qazizada.
Bij binnenkomst wilde ik haar uitleggen dat ik hier voor het eerst ben en het tot nu toe geen prettige ervaring vind. De "en hoe komt dat denk je" en "ik zal het doorgeven" vind ik geen professionele manier van met je patiënten spreken over een klacht. Had het meisje begrip getoond voor de situatie dan had dat al iets goed gemaakt maar de laconieke houding gaf mij niet het vertrouwen dat ik en mijn gebit hier in goede handen waren.
Naast de tandverzorging die een tandarts biedt hoort daar naar mijn mening ook een stukje klantvriendelijkheid bij wat vertrouwen zou kunnen wekken bij de patiënt. Helaas is tandartspraktijk Jordanlaan er voor mij niet in geslaagd, gelukkig zijn er nog genoeg andere tandartsen en praktijken die dit wel begrijpen. Minder weergeven »
Blondie Brown
8 augustus 2017 21:09
Heb je een vraag of is er iets niet juist?
Neem contact op
Hulpbijafvallen.nl